Unni Kathrine Gausel

Bassengveien 1 3440 Røyken
Unni Kathrine Gausel er en av 14 fastleger i Røyken

Siste vurderinger av Unni Kathrine Gausel

Bra legekontor!

Har Dr. Gausel som fastlege, og er svært fornøyd, alltid blid, og tar seg god tid med barna! Legekontoret har fine lokaler, men dårlig merket ved veien. Den ene legesekretæren er alltid meget hjelpsom, har alltid et smil på lur, svært profesjonell. Det jobber en annen sekretær der også, som er godt oppi årene, hun ødelegger dessverre for de andre positive tingene ved dette kontoret. Snakker høylytt om andre pasienter, er sur og utålmodig på telefon. Hun bør ta et smilekurs, tydelig at hun er lei jobben sin. Fabelaktig system ned pasientsky, timebestilling på nett, og dialog direkte med legen ved behov.

Min favoritt

Utrolig fornøyd med Unni som lege. Lyttende omsorgsfull, forståelsesfull. Men det aller beste er følelsen av at hun kjenner deg, husker deg og barna, og at man ikke må bruke tid på å oppdatere henne på tidligere sykdom. Alltid godt forberedt. Tar seg god tid. Sender alltid videre for sikkerhetsskyld. Super med barna. Jeg byttet til henne etter anbefaling, nå har mange av mine byttet etter min anbefaling. Tipp topp tommel opp.
Når det gjelder annet personale er de rett og slett i en klasse for seg! Bedre damer skal man lete lenge etter!

Flinkeste legen jeg har hatt!

Flyttet til Røyken og fikk Unni som lege, og fra første stund og første time var hun empatisk og tok meg på alvor med både psykiske og fysiske problemer. Hun mente det var bedre å ta en test for mye enn for lite, og jeg fikk mye hjelp av henne, og nærmest gledet meg til timene med henne. De var ofte gjerne forsinket på legekontoret, men derimot tok hun seg veldig god tid med pasientene sine! Måtte desverre bytte pga. flytting igjen. Anbefales på det varmeste!

Dyktig lege!

Veldig fornøyd på alle måter. Fra møtet med legesekretæren, venterommet og konsultasjonen med legen.

Føler meg respektert og i varetatt på en medmenneskelig og profesjonell måte

Blir tatt på alvor og sett og møtt der jeg er. Alltid vennlig og respektfullt. Medmenneskelig og lyttende. Flink med barn. Skaper tillit og innbyr til åpenhet hos barn også.