Unni Kathrine Gausel

Bråset Legesenter DA Kvinne, 45 år

Autorisert2005
Ledige plasser 4 av 1350
Vil du bytte til denne fastlegen?

Unni Kathrine Gausel er en av 14 fastleger i Røyken

Siste vurderinger av Unni Kathrine Gausel

Flinkeste legen jeg har hatt!

Flyttet til Røyken og fikk Unni som lege, og fra første stund og første time var hun empatisk og tok meg på alvor med både psykiske og fysiske problemer. Hun mente det var bedre å ta en test for mye enn for lite, og jeg fikk mye hjelp av henne, og nærmest gledet meg til timene med henne. De var ofte gjerne forsinket på legekontoret, men derimot tok hun seg veldig god tid med pasientene sine! Måtte desverre bytte pga. flytting igjen. Anbefales på det varmeste!

Dyktig lege!

Veldig fornøyd på alle måter. Fra møtet med legesekretæren, venterommet og konsultasjonen med legen.

Føler meg respektert og i varetatt på en medmenneskelig og profesjonell måte

Blir tatt på alvor og sett og møtt der jeg er. Alltid vennlig og respektfullt. Medmenneskelig og lyttende. Flink med barn. Skaper tillit og innbyr til åpenhet hos barn også.

Uempatisk og fraværende

Forferdelig opplevelse av en lege. Fra første stund oppfører hun seg arrogant og kaldt. Viser ingen forståelse, heller ikke ta seg tid til å undersøke om hun eller andre kan finne en løsning på fysiske plager vi har hatt. Måtte bare bytte fastlege etter bare 4 måneder. Har følt meg som pest og plage når jeg har hatt konsultasjon. Anbefales ikke!

Flott lege

Unni er en utrolig hyggelig og sympatisk dame. Hele familien har henne som fastlege, og hun er veldig flink med barna.
Tommel opp for god lege