Unni Kathrine Gausel

Tlf: 31 00 50 50 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Unni Kathrine Gausel er en av 15 fastleger i Røyken

Siste vurderinger av Unni Kathrine Gausel

trygg og kunskapsrik

Unni er en meget dyktig lege,det hersker det ingen tvil om.Hele familien bruker henne og alle er særdeles fornøyde.Unni Katrine er alltid blid og hjelpsom.
2 meget blide og hyggelige legesekretærer som også kan jobben sin. Anne Marie er også en meget dyktig lege,bare så det er nevnt.

Alltid hjelpende

Fantastisk lege, med mye kunnskap ! Føler at jeg får det lille ekstra ! Svært sjeldent venting. Hun sender alltid videre ved behov

Sympatisk og trygf

Har bare gode erfaringer etter syv år. Behjelpelig, sympatisk, hyggelig, trygg, kunnskapsrik. Anbefales!

Bra legekontor!

Har Dr. Gausel som fastlege, og er svært fornøyd, alltid blid, og tar seg god tid med barna! Legekontoret har fine lokaler, men dårlig merket ved veien. Den ene legesekretæren er alltid meget hjelpsom, har alltid et smil på lur, svært profesjonell. Det jobber en annen sekretær der også, som er godt oppi årene, hun ødelegger dessverre for de andre positive tingene ved dette kontoret. Snakker høylytt om andre pasienter, er sur og utålmodig på telefon. Hun bør ta et smilekurs, tydelig at hun er lei jobben sin. Fabelaktig system ned pasientsky, timebestilling på nett, og dialog direkte med legen ved behov.

Min favoritt

Utrolig fornøyd med Unni som lege. Lyttende omsorgsfull, forståelsesfull. Men det aller beste er følelsen av at hun kjenner deg, husker deg og barna, og at man ikke må bruke tid på å oppdatere henne på tidligere sykdom. Alltid godt forberedt. Tar seg god tid. Sender alltid videre for sikkerhetsskyld. Super med barna. Jeg byttet til henne etter anbefaling, nå har mange av mine byttet etter min anbefaling. Tipp topp tommel opp.
Når det gjelder annet personale er de rett og slett i en klasse for seg! Bedre damer skal man lete lenge etter!