Unni Kathrine Gausel

Bråset Legesenter DA

2005

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Bråset Legesenter DA
Bassengveien 1 3440 Røyken
Tlf: 31 00 50 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Unni Kathrine Gausel er en av 15 fastleger i Røyken

Siste vurderinger av Unni Kathrine Gausel

Alltid hjelpende

Fantastisk lege, med mye kunnskap ! Føler at jeg får det lille ekstra ! Svært sjeldent venting. Hun sender alltid videre ved behov

Sympatisk og trygf

Har bare gode erfaringer etter syv år. Behjelpelig, sympatisk, hyggelig, trygg, kunnskapsrik. Anbefales!

Bra legekontor!

Har Dr. Gausel som fastlege, og er svært fornøyd, alltid blid, og tar seg god tid med barna! Legekontoret har fine lokaler, men dårlig merket ved veien. Den ene legesekretæren er alltid meget hjelpsom, har alltid et smil på lur, svært profesjonell. Det jobber en annen sekretær der også, som er godt oppi årene, hun ødelegger dessverre for de andre positive tingene ved dette kontoret. Snakker høylytt om andre pasienter, er sur og utålmodig på telefon. Hun bør ta et smilekurs, tydelig at hun er lei jobben sin. Fabelaktig system ned pasientsky, timebestilling på nett, og dialog direkte med legen ved behov.

Min favoritt

Utrolig fornøyd med Unni som lege. Lyttende omsorgsfull, forståelsesfull. Men det aller beste er følelsen av at hun kjenner deg, husker deg og barna, og at man ikke må bruke tid på å oppdatere henne på tidligere sykdom. Alltid godt forberedt. Tar seg god tid. Sender alltid videre for sikkerhetsskyld. Super med barna. Jeg byttet til henne etter anbefaling, nå har mange av mine byttet etter min anbefaling. Tipp topp tommel opp.
Når det gjelder annet personale er de rett og slett i en klasse for seg! Bedre damer skal man lete lenge etter!

Flinkeste legen jeg har hatt!

Flyttet til Røyken og fikk Unni som lege, og fra første stund og første time var hun empatisk og tok meg på alvor med både psykiske og fysiske problemer. Hun mente det var bedre å ta en test for mye enn for lite, og jeg fikk mye hjelp av henne, og nærmest gledet meg til timene med henne. De var ofte gjerne forsinket på legekontoret, men derimot tok hun seg veldig god tid med pasientene sine! Måtte desverre bytte pga. flytting igjen. Anbefales på det varmeste!

Dyktig lege!

Veldig fornøyd på alle måter. Fra møtet med legesekretæren, venterommet og konsultasjonen med legen.

Føler meg respektert og i varetatt på en medmenneskelig og profesjonell måte

Blir tatt på alvor og sett og møtt der jeg er. Alltid vennlig og respektfullt. Medmenneskelig og lyttende. Flink med barn. Skaper tillit og innbyr til åpenhet hos barn også.

Uempatisk og fraværende

Forferdelig opplevelse av en lege. Fra første stund oppfører hun seg arrogant og kaldt. Viser ingen forståelse, heller ikke ta seg tid til å undersøke om hun eller andre kan finne en løsning på fysiske plager vi har hatt. Måtte bare bytte fastlege etter bare 4 måneder. Har følt meg som pest og plage når jeg har hatt konsultasjon. Anbefales ikke!

Flott lege

Unni er en utrolig hyggelig og sympatisk dame. Hele familien har henne som fastlege, og hun er veldig flink med barna.
Tommel opp for god lege

Profesjonell og personlig

Unni er min lege, mannens lege og barnas lege.
Her slipper du å vente. Jeg har aldri ventet lenger enn 10 minutter. Timebestilling går raskt og effektivt, og time på dagen er aldri noe problem.

Jeg er en pasient som kommer med konkrete plager jeg vil ha raskt svar på, og der har Unni innfridd. Overfor mannen min har hun hatt en større utfordring, men hun har alltid tid til å lytte til ham, og hun har en egen evne til å få ham til å føle seg bedre.

Hun er rolig og flink i møte med barn, og tar plagene deres på alvor. Unni er en lege som kan anbefales!

Tusen takk Unni!

Arrogant og mangler empati for syke barn

Jeg har brukt Gausel en liten periode da barna var gjennom en alvorlig sykdomsperiode.

Hun hadde en tendens til "å ikke være til stede". Meget skuffet over både holdning og kunnskap på denne legen.

Den mest fantastiske legen jeg har hatt.

Jeg opplever fastlege Unni
som engasjert, energigivende,løsningsorientert lege med særdeles god evne til og lytte og skape tillit hos meg og mine barn.

Med alle de gode egenskapene jeg opplever hos henne sammenlignet med tidligere opplevelser hos andre leger er jeg også trygg på at mine barn har en fantastisk god fast lege.

Tommelen opp for henne .

Beste legen ever!

Unni er den legen jeg har vært mest fornøyd med hittil. (har hatt en mannlig lege før), Hun er en som lytter, og har gode samtaler med sin pasient. Har alltid gode råd å komme med, alltid blid og grei. Imøtekommnde! Dette er absolutt en lege jeg ville anbefalt videre. Jeg kommer aldri til å bytte fastlege! :)

Imøtekomme og faglig sterk

Hun vet hva hun driver med, husker hvem du er. Naturlig og åpen fremtreden. Effektiv. God til å lytte.

Det var en gang.....

Gausel var en gang en god lege som var lyttende og hadde tid, hun henviste gjerne strakk seg langt i å hjelpe. Nå virker hun bare sur og stresset og rett og slett lei jobben. Jeg kommer til å bytte lege etter siste opplevelse.

beste legen ever😊

Veldig dyktig, tar deg på alvor, nøye, alt i alt veldig bra lege.Damene bak skranken er veldig hyggelige damer, alltid ett smil på lur.

Omsorgsfull og dyktig lege

Faglig dyktig og grundig lege (god faglig innsikt, undersøker det meste selv men ikke redd for å anbefale og å henvise til spesialister, fjerner føflekker (det er det ikke alle som gjør), genuint interessert i å finne årsaker og løsninger) med gode medmennskelige kvaliteter (lyttende, forståelsesfull, kommer med gode råd, tar seg tid, følger opp, trygg). Anbefales!

Hyggelig, rolig, behagelig, lyttende

Timebestilling via SMS/internett er en håpløs løsning for oss som er i jobb og pendler ut av kommunen. Passer kun for hjemmeværende og pensjonister.
Det bør også innføres dager med lengre åpningstider. På tide at legene retter seg etter oss pasienter (=kunder).

Dårlig tilgjengelig

Som pendler ut av kommunen er det umulig å avtale legetime uten å avspasere en halv dag når hun bare tar imot pasienter mellom halv ni og tre. Det kunne legekontoret opplyst bedre om på nettsidene sine; det er tross alt en stor del av innbyggerne i kommunen pendler. Systemet med timebestilling vs time-på-dagen er også rotete.

Supert

Har alltid tid til å lytte! Tar seg god tid til å sjekke alt med de små barna mine og jeg føler meg hørt og trodd