Bråset Legesenter DA

Bassengveien 1 3440 Røyken

Siste vurderinger av behandlere ved Bråset Legesenter DA

Lytter, løsningsorientert og forståelsesfull

Lege: Annemarie Uhrenholt Skrevet

Så takknemlig for henne som fastlege. Lytter, løsningsorientert og forståelsesfull. Tror disse egenskapene også gjør henne effektiv, jeg er ofte kjapt inn og kjapt ut, men får svar på alt og er sikker på jeg kunne vært der lenger hvis følte behov for det.

Alltid hjelpende

Lege: Unni Kathrine Gausel Skrevet

Fantastisk lege, med mye kunnskap ! Føler at jeg får det lille ekstra ! Svært sjeldent venting. Hun sender alltid videre ved behov

Beste legen jeg har hatt

Lege: Annemarie Uhrenholt Skrevet

Annemarie er en helt fantastisk lege, får ikke fullrost henne nok. For en oppfølging, spesielt gjennom trøblete svangerskap. Utrolig dyktig og empatisk. Er det noe hun er usikker på, nøler hun ikke med å henvise til noen som kan. Hatt henne som fastlege noen år, og kommer ikke til å bytte.

Sympatisk og trygf

Lege: Unni Kathrine Gausel Skrevet

Har bare gode erfaringer etter syv år. Behjelpelig, sympatisk, hyggelig, trygg, kunnskapsrik. Anbefales!

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Annemarie Uhrenholt Skrevet

Jeg har flyttet, men kan ikke tenke meg å bytte fastlege. Annemarie er utrolig dyktig OG empatisk. Hun lytter, tror på pasientene sine, er respektfull og utrolig kunnskapsrik. Hun er virkelig interessert i faget og alltid oppdatert (ofte mer enn spesialister) samtidig som hun er ydmyk og ikke tror hun vet best. En uslåelig kombinasjon. Hun er rett og slett den beste legen jeg har hatt.