Klinikk for Alle Bjørvika

Telefonnummer979 23 000979 23 0 ...
Dronning Eufemias gate 18 0191 Oslo

Siste vurderinger av Klinikk for Alle Bjørvika

Veldig fornøyd!

Kiropraktor: Karl Fredrik Strande Edholm Skrevet

Helt strålende! Han tar seg alltid tid og lytter. God på å følge opp, men også god på å løse ting når det er akutt og krise. Er alltid veldig fornøyd etter behandling, han er helt klart den beste jeg har vært hos, hyggelig og veldig dyktig. Kan varmt anbefales til andre!

Trygg og kunnskapsrik

Kiropraktor: Karl Fredrik Strande Edholm Skrevet

Det var tilfeldig at jeg valgte Karl Fredrik, da tidligere kontakt på Helsfyr ikke var tilgjengelig når "ryggvondten" meldt seg. Jeg var noe usikker pga ny behandler, men det ble særdeles riktig for meg. Jeg følte meg godt ivaretatt og behandlingen han gav ble den beste jeg kunne fått. Kombinasjonen av de ulike teknikkene han benyttet, gjorde underverker på meg og min rygg. Jeg følte meg "sett" og trodd gjennom behandlingsløpet, ikke minst var jeg trygg på at det kom til å bli bra! Behagelig og profesjonell, og særdeles dyktig i faget.

Dyktig, tydelig og hyggelig

Kiropraktor: Karl Fredrik Strande Edholm Skrevet

Veldig fornøyd etter fire behandlinger i forbindelse med smerter i rygg. Var grundig i forkant og behandlet på en måte som gjorde meg trygg og ryggen bedre.

Veldig bra!!

Kiropraktor: Karl Fredrik Strande Edholm Skrevet

Karl er gull, og gav meg ny håp for kiropraktikk etter å ha vært hos flere og hatt skuffende behandlinger.

Karl tar seg god tid, kommer med løsninger og forslag til trening og er allment veldig hyggelig person.

Veldig fornøyd, takk Karl! ☺️

En dame som er opptatt av hele forløpet

Kiropraktor: Vola Christine Bull Manojlovic Skrevet

Har vært hos flere kiropraktorer x- antall ganger over tid, og vært veldig fornøyd med flere. Vola er ekstra flink og veldig lett og like! En dame med god kunnskap. Hun er opptatt av «hele forløpet» og ikke kun behandlingen hun gir deg på timen din. Dette har jeg savnet fra andre kiropraktorer, hvor jeg kun har fått behandling, øvelser og oppfølging på hvordan det går. Voila gir mer informasjon om blant annet smertelindring (hun sender e-melding til legekontor) og arbeidssituasjon etc.

Dyr klinikk, men verdt å investere i egen helse- samt enklere når man også blir så fornøyd med hvordan man blir ivaretatt!