Norabakken Lege- og Kiropraktorklinikk

Pilestredet 75D 0354 Oslo

Siste vurderinger av Norabakken Lege- og Kiropraktorklinikk

Dyktig, rolig og alltid tilpasset behandling.

Kiropraktor: Jon Vestby Skrevet

Jon er faglig dyktig og alltid rolig. Han bruker akkurat passe med kraft. Jeg er trygg hos Jon. I tillegg holder han tidavtaler.

Ingen over, ingen ved siden.

Kiropraktor: Jon Vestby Skrevet

Jon Vestby er unik, genial, one of a kind.
Etter å ha vært hos flere kiropraktorer opp gjennom årene, uten synlig bedring for en alvorlig whiplash og med generell vond rygg med kroniske smerter, ramlet jeg borti Jon ved en nærmest tilfeldighet.

I dag er jeg i full jobb, smertefri og trenger kun en liten sporadisk oppfølging.

Som menneske er han enda viktigere for meg enn som kiropraktor.
Jeg takker Herren for at jeg fant denne utrolig dyktige fagmannen.

Dyktig, trygg og profesjonell kiropraktor

Kiropraktor: Jon Vestby Skrevet

Etter å ha vært hos flere kiropraktorer, fant jeg endelig "min kiropraktor". Jon Vestby er profesjonell på å lese kroppen og løse problemene. Jeg har hatt behov for hans hjelp de siste 14 årene med forskjellige problemer. Bekken, rygg, nakke, skulder og arm har han klart å få på plass.
Jon er en svært dyktig kiropraktor som er en av hovedgrunnene til at jeg er smertefri, arbeidsfør og er i fin form. Nå er det sjelden jeg trenger "en knekk", men jeg savner Jons blide og positive væremåte :-)
Har anbefalt Jon til venner og de er også kjempefornøyde med behandlingen.

meget bra kiropraktor

Kiropraktor: Jon Vestby Skrevet

tar seg av pasienten. veldig flink til og lytte, ikke dyr. behaglige lokaler. kunnskaps flink med de forskelige soner på kroppen. kan anbefales.

En trygg og god kiropraktor

Kiropraktor: Jon Vestby Skrevet

Har brukt Jon siden 1998, og som håndtverker er det behov for "service" fra tid til annen.
Har vært borti en del forskjellige kiropraktorer, men ingen som gjør det så smertefritt og effektivt.
Kunnskap, profesjonalitet og trygghet er prd jeg kommer på og som gjør at jeg lett kan anbefale Jon på det sterkeste.
Espen, Oslo