Norabakken Lege- og Kiropraktorklinikk

Pilestredet 75D 0354 Oslo

Siste vurderinger av Norabakken Lege- og Kiropraktorklinikk

meget bra kiropraktor

Kiropraktor: Jon Vestby Skrevet

tar seg av pasienten. veldig flink til og lytte, ikke dyr. behaglige lokaler. kunnskaps flink med de forskelige soner på kroppen. kan anbefales.

En trygg og god kiropraktor

Kiropraktor: Jon Vestby Skrevet

Har brukt Jon siden 1998, og som håndtverker er det behov for "service" fra tid til annen.
Har vært borti en del forskjellige kiropraktorer, men ingen som gjør det så smertefritt og effektivt.
Kunnskap, profesjonalitet og trygghet er prd jeg kommer på og som gjør at jeg lett kan anbefale Jon på det sterkeste.
Espen, Oslo

VELDIG dyktig

Kiropraktor: Jon Vestby Skrevet

Har gått til Jon Vestby periodevis i mange år.

Han er alltid blid og hyggelig, og han tar seg tid til pasientene sine. Dersom det er akutt, slik det har vært med meg noen ganger, får man komme til han raskt.

Anbefaler Jon Vestby på det sterkeste! :-)

Svært bra!

Kiropraktor: Jon Vestby Skrevet

Jon har vært min kiropraktor i over 10 år. Han er svært lydhør og man merker fort at han kan sitt fag. Jeg er avhengig av å gå jevnlig til behandling bl.a pga min MS sykdom. Han har hjulpet meg slik at jeg fungerer bra i hverdagen. I tillegg må det nevnes at han alltid er smilende og imøtekommende. Mine beste anbefalinger!

Dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Jon Vestby Skrevet

Dette er en kiropraktor som tar deg på alvor. Han har tid til å lytte og klarer med dette og få et helhetsbilde på hvilken behandling som trengs. Jeg har gått til behandling hos han i ca. 3 år og jeg har alltid fått den hjelpen jeg trenger. Du får komme raskt til dersom du har behov for det. Anbefales på det varmeste.