Beate Bratland

Legekontoret på Tolvsrød

2009

Legekontoret på Tolvsrød Telefonnummer33 35 99 6033 35 99 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Valløveien 56B 3152 Tolvsrød
Beate Bratland er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Beate Bratland

Faglig dyktig og god personlighet

Dr.Bratland oppleves som faglig dyktig, og er den første legen jeg har møtt som er så rolig og viser med dette at hun har tid til deg. Hun ser helheten, og behandler ikke bare den ene tingen du kanskje kom for, men er oppriktig interessert i hvordan du har det som person. Betryggende og gir gode råd, samtidig som hun er realistisk. Anbefales !

Ivaretatt!

Blir alltid møtt på en hyggelig måte. Jeg blir godt fulgt opp med det jeg lurer på. Føler meg i trygge hender. Profesjonell og personlig!

Ok, lege.

Men, mye rot på legekontoret.
Henvendelser som forsvinner, resepter som ikke blir sendt ut.
Når det er den enkelte pasient som får livet sitt stående på vent, er disse tingene viktige. Det er nettop det som avgjør om tjenesten en kjøper oppleves som god eller dårlig.

Legekontoret kan bli bedre på det infrastrukturelle, slik at avstanden mellom lege og pasient blir mindre.

God lege

Jeg synes Beate har vært en god lege, og må nå bytte pga flytting. Hun er flink til å lytte og jeg opplever at hun bryr seg om hvordan pasienten har det.

En som ser meg.

Etter årevis med kroniske plager samt et medfødt skjeldent syndrom fant jeg endelig en lege som tar tid til pasienten. Dr. Bratland er en god lytter og finner ofte gode løsninger. Selv om hennes alder er meget ung så syntes jeg hun har en bred medisinsk kompetanse og hvis hun føler seg usikker henviser hun til spesialist. Bratland er flink til å motivere og gi positiv tilbakemelding, samtidig som hun er ærlig hvis det trengs. Rekvisisjonene / legeerkleringene kan noen ganger være litt for kortfattet beskrivet, men det er da ikke noe problem å be henne tilføye noe hvis det er nødvendig. Absolutt en lege å anbefale.