Beate Bratland

Legekontoret på Tolvsrød
Kvinne, 40 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (2009)

Ledige plasser

0 av 1100
Motta varsel når denne legen får ledig plass

Venteliste

390 personer

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Beate Bratland er en av 52 fastleger i Tønsberg

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
(11)
11 vurderinger
Tilgjengelighet
(10)
10 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(10)
10 vurderinger
Service
(10)
10 vurderinger

Siste vurderinger av Beate Bratland

Fantastisk lege

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Bratland er en faglig og dyktig lege. Blir alltid tatt godt imot og føler meg alltid trygg.Hun er flink til å lytte og komme med gode råd, og hun viser alltid at hun har tid til deg. Hun er flink til å følge opp, hun er hyggelig, snill og blir alltid møtt med et smil. Jeg anbefaler denne legen her.

En fantastisk lege

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Blir alltid tatt godt vare på,føler meg alltid trygg,
Har alltid tid til pasienten,følger opp hele tiden
Hygglig,sympatisk,alltid god til og lytte
Be dere lege kan en ikke ha.

Faglig dyktig og god personlighet

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Dr.Bratland oppleves som faglig dyktig, og er den første legen jeg har møtt som er så rolig og viser med dette at hun har tid til deg. Hun ser helheten, og behandler ikke bare den ene tingen du kanskje kom for, men er oppriktig interessert i hvordan du har det som person. Betryggende og gir gode råd, samtidig som hun er realistisk. Anbefales !

Ivaretatt!

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Blir alltid møtt på en hyggelig måte. Jeg blir godt fulgt opp med det jeg lurer på. Føler meg i trygge hender. Profesjonell og personlig!

Ok, lege.

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Men, mye rot på legekontoret.
Henvendelser som forsvinner, resepter som ikke blir sendt ut.
Når det er den enkelte pasient som får livet sitt stående på vent, er disse tingene viktige. Det er nettop det som avgjør om tjenesten en kjøper oppleves som god eller dårlig.

Legekontoret kan bli bedre på det infrastrukturelle, slik at avstanden mellom lege og pasient blir mindre.