Logo for Helse i Sentrum Oslo

Helse i Sentrum Oslo

Logo for Helse i Sentrum Oslo

Om klinikken

Siden 1985 har vi vært fokusert på å behandle vanlige muskel- og skjelettplager. Vår klinikk har den lengste erfaringen med trykkbølgebehandling i Norge, som vi startet med i 2002. Dette har blitt et avgjørende verktøy for å hjelpe våre pasienter med problemer knyttet til sener og muskler.

Vårt tjenestetilbud inkluderer manipulasjonsbehandling, triggerpunktbehandling, intramuskulær nålebehandling, trykkbølgebehandling for senebetennelser, traksjonsbehandling, rehabiliterende treningsprogrammer, kinesiotape, kopping og Graston-teknikk. Vi tilpasser behandlingen til hver enkelts behov og funksjonsnivå.

Klinikken vår ligger sentralt i Oslo sentrum, med en åpen og hyggelig beliggenhet ved Christiania Torv/Hansken. Vi ser frem til å hjelpe deg med dine helseutfordringer.

Siste vurderinger av Helse i Sentrum Oslo

Super efficient chiropractor

Kiropraktor: Charlotte Weirum Skrevet

I have never felt better since I’ve started to see Mrs Weirum. She has magical hands. She knows how to fix your body and is very gentle.

I highly recommended her if you feel any pain in your body or want to prevent it.

Very good results.

Kiropraktor: Charlotte Weirum Skrevet

I saw a lot of progress. I had shoulder pain after an accident and i couldn't move my arm, and after the treatments i can move it almost all the way. I did 4 treatments already. Charlot is the best.

Kunnskapsrik og flink kiropraktor som følger godt opp

Kiropraktor: Markus Schjetne Skrevet

Hadde korsryggsplage som var forferdelig vond. Markus tok meg imot på en human og trivelig måte. Følte meg bedre etter få behandlinger og ble bedre og bedre for hver gang. Anbefales på det sterkeste.

Trygg, profesjonell og hyggelig

Kiropraktor: Markus Schjetne Skrevet

Etter en grundig undersøkelse og samtale laget Markus en plan for å hjelpe meg med en vond nakke. God oppfølging med både behandling og forebyggende øvelser. Problemet med skulderen ble løst på bste måte.
Kan anbefales.

Profesjonell og trygg

Kiropraktor: Markus Schjetne Skrevet

Profesjonell, hjelpsom og trivelig. God hjelp med oppfølging av plager. Problemet ble utbedret etter 3 besøk hos kiropraktor.