Move Kiropraktikk

Skårersletta 18, 3.etg 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av Move Kiropraktikk

fremragende

Kiropraktor: Knut Einar Sandbakken Skrevet

Sandbakken er dyktig kiropraktor. Anbefales på det sterkeste. Møte med Sandbakken er hjertelig. Føler seg ivaretatt under hele behandlingen.
Gleder seg til neste behandling :)

På en en skala fra 1-10: minst 14!

Kiropraktor: Knut Einar Sandbakken Skrevet

Kan på det varmeste anbefale Knut Einar som kiropraktor. Profesjonell og faglig dyktig til fingerspissene med et godt og klokt blikk på deg som klient. Tar seg alltid god tid, lytter og gir en opplevelse av trygghet og at han vender hver stein for å gjøre det beste for deg.

Den beste kiropraktoren/behandleren

Kiropraktor: Knut Einar Sandbakken Skrevet

Det er bare å bøye seg hatten for Knut Einar. Han er ikke bare kiropraktor i ordets rette forstand men en behandler som ser helheten. Han er enormt dyktig ,genuint opptatt av deg som person og trygger deg gjennom behandlingen.

Og jeg som trodde man måtte ha vondt i ryggen for å gå til kiropraktor

Kiropraktor: Marius Monssveen Skrevet

Marius har snudd mitt syn på kiropraktikk helt om. Han er en lydhør og interessert behandler. Jeg har fått stor tillit til Marius og kan spørre ham om alle mulige plager jeg har. Jeg har aldri fått lettvinte korte svar, men reflekterte vurderinger. Jeg kom første gang fordi jeg hadde blitt så svimmel. Fastlegen ville sykemelde meg på ubestemt tid pga "virus på balansenerven" - Marius ville det annerledes og ga meg en særdeles effektiv og god behandling og oppfølging som gjorde at jeg kom i arbeid igjen etter kort tid. Siden den gang har det vært godt for meg å vite at jeg har Marius Monsveen å henvende meg til selv om et besøk medfører en times bilkjøring fra der jeg bor.

Kiropraktor i særklasse

Kiropraktor: Knut Einar Sandbakken Skrevet

Knut Einar er en fantastisk varm og god personlig
Kiropraktor.
Han ser helheten vel så mye som den tradisjonelle kiropraktikken.
Han er genuint opptatt av pasientens ved ved og vel.
Har en unik evne til å få pasienten til å føles seg trygg i behandlingssituasjonen og er veldig lett å prate med.
Er det første gang man skal gå til kiropraktor vil jeg på
det varmeste anbefale Knut Einar.
Man kommer ikke til å angre.