Slagen Legekontor

Valløveien 31 3151 Tolvsrød

Siste vurderinger av behandlere ved Slagen Legekontor

Bjerknes er dyktig og trygg på jobben han utfører.

Lege: Per Christian Bjerknes Skrevet

Alltid imøtekommende og god til å lytte. Er det viktig,så er ventetiden kort på å få en time. Sekretærene er alltid hyggelige og profesjonelle.

Dyktig og hyggelig lege

Lege: Kjell Arne Bustnes Skrevet

Har hatt Bustnes som fastlege i mange år, og han har ivaretatt mine barn og meg på en utmerket måte ved alle konsultasjoner. Han har alltid tid til å lytte og henviser videre ved behov for ytterlig utredning.

Dr Bjerknes er en meget dyktig lege.

Lege: Per Christian Bjerknes Skrevet

Som min fastlege i over 30 år har jeg alltid fått god hjelp hos han. Han har vert en stor hjelp i alle situasjoner, både psykisk og fysisk. På grunn av flytting måtte jeg skifte fastlege, men jeg savner han som legen min.

Dyktig lege

Lege: Per Christian Bjerknes Skrevet

Dyktig lege som er behjelpelig og erfaren. Aldri gjennom mine 30 år som pasient hos han erfart noe som ugreit. Han oppfører seg som et medmenneske og jeg opplever han som dønn ærlig! Ønsker man et "par ord" over telefon så ringer han deg opp svært raskt, ofte i løpet av et par timer. Han søker kunnskap hos andre leger/helsepersonell om han er usikker. Dette gir meg en trygghet på at avgjørelser og behandling blir riktig. Tilbakemelding kommer svært raskt. Jeg har gjennom livet vært mye i kontakt med helsevesenet, så føler jeg har et godt sammenligningsgrunnlag.

Vil også nevne sekretærene som jobber på kontoret, disse er hyggelige og imøtekommende og møter meg alltid med et smil. Jeg har aldri opplevd noe annet iallefall!

Han ser hele meg!

Lege: Per Christian Bjerknes Skrevet

Han ser hele meg, og han bryr seg om meg. :-) Hvis han en sjelden gang ikke vet svaret der og da, så finner han det ut, og kontakter meg. Han later ikke som han vet noe han ikke vet. Men han vet utrolig mye:-)