Porsgrunn Plastikkirurgi AS

Storgata 107 3921 Porsgrunn

Siste vurderinger av Porsgrunn Plastikkirurgi AS

Altså, for en kirurg ! 🌟

Lege: Anadi Begic Skrevet

Dyktig, trygg og god kirurg !
Fra første øyeblikk jeg kom inn for konsultasjon (for brystimplantater) følte jeg at dette var plassen og kirurgen som kunne tingene sine. Han fortalte ordentlig om hvordan ting var før, under og etter operasjon, og svarte godt på alle mine spørsmål. Flink til å følge opp, og bare en telefon unna om det skulle være noe. Tidligere hadde jeg vært på konsultasjon på en annen klinikk, og jeg er ganske så glad for at jeg valgte å ta en konsultasjon hos Anadi Begic før jeg bestemte meg! 🙏🏻 Kan trygt anbefale denne flotte kirurgen, brystene mine ser fantastiske ut takket være han ! 😃

Proft og trykt.

Lege: Anadi Begic Skrevet

Super servise hyggelige personale og lege.
Kjempe bra resultat.
Ok pris.
Vil anbefale dere til andre.
Super bra opplevelse.

Helt fantastisk

Lege: Anadi Begic Skrevet

Helt fantastisk lege, utrolig dyktig og en som virkelig lytter på ønsker. Reflekterende og blid lege

Enormt dyktig, serviceinnstilt og hyggelig

Lege: Anadi Begic Skrevet

Skulle gjennomgå min første plastiskkirurgi og i den forbindelse var det jo litt nervøsitet fra min side. I det jeg trødde inn på klinikken var dette borte. Utrolig dyktige, hyggelige og serviceinnstilte folk. Jeg følte meg trygg med en gang. Jeg har blitt utrolig fornøyd med resultatet mitt, og det er nok takket være dr. Begic.
Jeg kan anbefale klinikken og dr.Begic på det varmeste, og hvis det blir noen neste gang, så er det ingen tvil om hvor det blir.

Frarådes på det sterkeste!!!

Lege: Anadi Begic Skrevet

Jeg vil advare på det sterkeste og råder alle til å unngå denne plastikkirurgen. Dette er basert på egne erfaringer og resultatene etter 2 større operasjoner i ansiktet utført av Begic.