Aleris Tromsø

Sjøgata 31-33 9008 Tromsø

Siste vurderinger av Aleris Tromsø

Effektiv å dyktig

Lege: Ingo Spauke Skrevet

Gir kort og god, kort informasjon. Fremstår som faglig dyktig og tok raskt plager på alvor. Satte meg kjapt opp til operasjon. Anbefales

Kunnskapsrik og lett å forholde seg til.

Lege: Ingo Spauke Skrevet

Ingo gikk igjennom MR-undersøkelsen og viste hva han fant der som skilte seg utfra hva Unilabs hadde funnet. Han unnskyldte Unilabs med at de sjekket så mange MR-undersøkelser pr dag at det var lett å ikke få med seg alt.
Han er utvilsomt kunnskapsrik og det han fant under gjennomgangen av MR-undersøkelsen stemte med det han fant under under selve operasjonen (kikkhullskirurgi)
Når det gjelder kommunikasjonen mellom han og meg så var den mer enn god. Jeg fikk gode svar på mine spørmål og jeg følte at jeg brukte for mye av hans tid med mine spørsmål.
Jeg ble anbefalt å bruke han av fysioterapeuten jeg gikk til i forsøket på å unngå operasjon og har anbefalt han til en som sliter med en skulder.

Beste gynekologtimen noensinne

Lege: Ida Collett Ulimoen Skrevet

Dyktig dame. Grundig og nøye, og forklarte godt underveis om hva hun gjorde. Snakket med meg og så meg. Fikk resepten jeg trengte.
Hun anbefales på det varmeste, vel verd pengene å gå til henne.

Meget fornøyd

Lege: Ingo Spauke Skrevet

Opplevde kirurgen som meget hyggelig og kunnskapsrik. Han tok seg god tid til å lytte og svare på alle mine spørsmål.
Selve operasjonen gikk veldig bra og jeg er fornøyd med oppfølgingen jeg fikk.

Arrogant og lite engasjert

Lege: Ingo Spauke Skrevet

Valgte Aleris fordi jeg ikke har følt meg ivaretatt hos andre enn en eneste fastlege tidligere. Konsultasjonen varte i 5 minutter. En kan trygt si at jeg angrer meg nå. Jeg forsøkte å stille spørsmål, men hver gang jeg fikk stilt et ble det så og si avfeid eller ignorert. Sjelden har jeg blitt mer demotivert enn etter et besøk hos Spauke. Det kan godt hende han har mye kunnskap i sitt felt, det betviler jeg ikke. Pasientkontakt ser det derimot ut til at han har lagt minimal innsats i å mestre. Følte meg dårlig behandlet, han snakket egentlig bare over meg. Videre tenker jeg i ettertid at hvis jeg hadde vært i hans posisjon ville jeg uavhengig av situasjon/undersøkelsesresultat forsøkt å informere pasienten så godt som mulig ut fra omstendighetene- slik at pasienten ikke ender opp som meg- med null utbytte i informasjon.