Blikk Øyeklinikk AS

Telefonnummer22 46 33 8322 46 33 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Slemdalsveien 1 0369 Oslo

Siste vurderinger av Blikk Øyeklinikk AS

Helt Superbra!

Lege: Erling Haaskjold Skrevet

Bästa ögondoktorn i Oslo.
Noggrann, känns att han kan allt han håller på med.
Trevlig inte arrogant som doktorer kan vara.

Dyktig og tilgjengelig

Lege: Svein Ove Semb Skrevet

Stiller opp og yter service langt utover det jeg forventer. Grundig, hyggelig og omsorgsfull. Helt super!

Best doctor

Lege: Per Bjørn Stordahl Skrevet

I went there twice with my 4 years old son. He was so friendly and amazing with my son. Did a great eye examination making my son very calm at the same time. We need more of such doctors who ate not only great at their work but also try to create a bit of a connection with the patient to put them at ease. Good luck doctor!

Behagelig, profesjonell og dyktig.

Lege: Bettina Kinge Skrevet

Bra oppfølging, føler meg godt ivaretatt.
Blir innkalt hvert halvår til grundige sjekk hver gang.
Veldig trygt!

Uinteressert, uengasjert, dårlig lytter

Lege: Bettina Kinge Skrevet

Tilsynelatende hyggelig. Ble jo møtt med smil og håndhilsing.

Imidlertid opplevde jeg henne som unødvendig hardhendt og alt for kjapp i undersøkelsene til at hun kunne ha gjort de på en tilfredsstillende og grundig måte.

Jeg hadde en del spørsmål men hun kunne bare svare unnvikende på alle. Mens jeg snakket gikk hun mot døren, veldig tydelig signaliserende at timen var over og at pasientens spørsmål om videre oppfølging og trygghet var noe hun overhodet ikke interesserte seg for. Jeg var der inne i toppen ti minutter og det var ikke en eneste pasient på venteværelset, og det var for tidlig til lunch da jeg ble skjøvet ut av døren.

Jeg sitter igjen med mange ubesvarte spørsmål og en følelse av å ha vært fluen i suppen.