Blikk Øyeklinikk AS

Slemdalsveien 1 0369 Oslo

Siste vurderinger av Blikk Øyeklinikk AS

Nedlatende og kjip

Lege: Svein Ove Semb Skrevet

Han var ufølsom og hadde lite forståelse for at jeg syntes undersøkelsene var ubehagelig. Sjeldent jeg har møtt en lege som er så dårlig med mennesker.

Hyggelig, kunnskapsrik og effektiv.

Lege: Bettina Kinge Skrevet

Jeg hadde time hos Bettina Kinge 29/4 i år. Hun var imøtekommende, hyggelig og effektiv. Svarte på de spørsmål jeg hadde. Hun som først tok synstest før jeg kom inn til legen var også svært hyggelig. Jeg hadde grudd litt til undersøkelsen, men Bettina virket veldig rutinert og flink, i tillegg fikk hennes rolige stemme med Bergensdialekt meg til å slappe av. Hun er en flink og behagelig øyelege.

Meget bra.

Lege: Per Bjørn Stordahl Skrevet

Hyggelig mottagelse i «luken» og av hun som tok bilder. Ventet Max 5 min før jeg var inne hos legen. Meget hyggelig mann. God kommunikasjon.Tillitsvekkende som har alt å si.

Kunnskapsrik og rask operasjon

Lege: Svein Ove Semb Skrevet

Gikk med sti på øye (nedre øyelokk) i nesten 1 år. Fikk time, og Svein åpnet sti og drenerte på 2-3 minutter. Meget fornøyd. Hyggelig og kunnskapsrik lege. Følte meg veldig trygg under operasjonen han utførte.

Faglig og trygg

Lege: Svein Ove Semb Skrevet

Sven Ove Semb er faglig dyktig. Med hans bakgrunn med doktoravhandling fra hjerteforskning og spesialistutdanning fra øyeavdeling fremstår han trygg i møte med meg. Han informerer meget godt og bruker humor. Jeg opplevde at jeg ble sett,hørt og tatt på alvor.
Det har vært en veldig god opplevelse å bli møtt på denne måten.
Øyeklinikken Blikk har gitt meg et meget godt inntrykk.
I ekspedisjonen ble jeg møtt med hyggelige og imøtekommende personale. Det var rent og pent lokale. Kan anbefale Blikk øyesenter på det sterkeste.