Blikk Øyeklinikk AS

Slemdalsveien 1 0369 Oslo

Siste vurderinger av Blikk Øyeklinikk AS

Trygg, dyktig og varm

Lege: Svein Ove Semb Skrevet

Hadde gruet meg til å operere tunge øyelokk. Kom inn med hjertebank, dro smilende ut derfra. Han er utrolig dyktig og beroligende.
Jeg er glad det var han som opererte meg. Tusen takk

Nedlatende og kjip

Lege: Svein Ove Semb Skrevet

Han var ufølsom og hadde lite forståelse for at jeg syntes undersøkelsene var ubehagelig. Sjeldent jeg har møtt en lege som er så dårlig med mennesker.

Hyggelig, kunnskapsrik og effektiv.

Lege: Bettina Kinge Skrevet

Jeg hadde time hos Bettina Kinge 29/4 i år. Hun var imøtekommende, hyggelig og effektiv. Svarte på de spørsmål jeg hadde. Hun som først tok synstest før jeg kom inn til legen var også svært hyggelig. Jeg hadde grudd litt til undersøkelsen, men Bettina virket veldig rutinert og flink, i tillegg fikk hennes rolige stemme med Bergensdialekt meg til å slappe av. Hun er en flink og behagelig øyelege.

Meget bra.

Lege: Per Bjørn Stordahl Skrevet

Hyggelig mottagelse i «luken» og av hun som tok bilder. Ventet Max 5 min før jeg var inne hos legen. Meget hyggelig mann. God kommunikasjon.Tillitsvekkende som har alt å si.

Kunnskapsrik og rask operasjon

Lege: Svein Ove Semb Skrevet

Gikk med sti på øye (nedre øyelokk) i nesten 1 år. Fikk time, og Svein åpnet sti og drenerte på 2-3 minutter. Meget fornøyd. Hyggelig og kunnskapsrik lege. Følte meg veldig trygg under operasjonen han utførte.