Blikk Øyeklinikk AS

Slemdalsveien 1 0369 Oslo

Siste vurderinger av Blikk Øyeklinikk AS

Uinteressert, uengasjert, dårlig lytter

Lege: Bettina Kinge Skrevet

Tilsynelatende hyggelig. Ble jo møtt med smil og håndhilsing.

Imidlertid opplevde jeg henne som unødvendig hardhendt og alt for kjapp i undersøkelsene til at hun kunne ha gjort de på en tilfredsstillende og grundig måte.

Jeg hadde en del spørsmål men hun kunne bare svare unnvikende på alle. Mens jeg snakket gikk hun mot døren, veldig tydelig signaliserende at timen var over og at pasientens spørsmål om videre oppfølging og trygghet var noe hun overhodet ikke interesserte seg for. Jeg var der inne i toppen ti minutter og det var ikke en eneste pasient på venteværelset, og det var for tidlig til lunch da jeg ble skjøvet ut av døren.

Jeg sitter igjen med mange ubesvarte spørsmål og en følelse av å ha vært fluen i suppen.

Dyktig og hyggelig

Lege: Bettina Kinge Skrevet

Kjempefin klinikk, hyggelig personell. Dr Kinge var veldig dyktig, hyggelig og effektiv. Alle som jobber ved klinikken var veldig flinke og søte mot barn. Anbefales!

Meget bra

Lege: Bettina Kinge Skrevet

Helt gjennom positiv. Tok seg god tid og gjorde så langt jeg kunne bedømme en grundig undersøkelse. Inntrykket også bekreftet av den skriftlige rapporten til optikeren. Hun ga også inntrykk av omtenksomhet og menneskelig varme.

dr. Stordahl er en snill kar, selv om han er øyelege så gjør han gladelig undersøkelser andre steder også.

Lege: Per Bjørn Stordahl Skrevet

10\10 veldig kjekk. han er min eneste person å snakke med i denne harde perioden av livet mitt. Han er lysestaken i min mørke tilværelse, han er fyrtårnet i mitt hav av udugelighet.

Bortkastet time for meg

Lege: Bettina Kinge Skrevet

Skulle egentlig ikke til henne, men hun hadde en avbestilling og den fikk jeg.

Mitt problem var at jeg ser dårligere på det ene øyet. Har briller fra optiker, men ser ikke så bra med dem.

Hun fant stær, noe alle eldre personer får sa hun, så det måtte jeg bare leve med.

Har skjeve hornhinner på begge øyne, kun bagateller. Måtte bare leve med det også.

Så lurte jeg på hvorfor jeg har rennende øyne. Jo, alle eldre får slappere hud med alderen og greier ikke å holde på tårevæsken.

Hadde i det minste håpet å få riktig styrke på glassene, men det måtte jeg til optiker å få, noe jeg ikke får fordi en optiker ikke greier å få opp pupillen på det ene øyet. Selv med briller får jeg dette sløret for øyet og leser egentlig bare med ett øye.

Alle vet at det går an å gjøre noe med mine øyeproblemer, men jeg hadde en følelse av at jeg kastet bort hennes tid.