Bettina Kinge

Bettina Kinge er øyelege i Oslo

Siste vurderinger av Bettina Kinge

Tydelig og dyktig

Klinikk: Blikk Øyeklinikk AS Skrevet

Bettina Kinge tok seg tid og var rolig. Hun forklarte godt og forståelig hva som skulle gjøres. Jeg går gjerne til behandling hos henne igjen. Meget dyktig!

Hyggelig, kunnskapsrik og effektiv.

Klinikk: Blikk Øyeklinikk AS Skrevet

Jeg hadde time hos Bettina Kinge 29/4 i år. Hun var imøtekommende, hyggelig og effektiv. Svarte på de spørsmål jeg hadde. Hun som først tok synstest før jeg kom inn til legen var også svært hyggelig. Jeg hadde grudd litt til undersøkelsen, men Bettina virket veldig rutinert og flink, i tillegg fikk hennes rolige stemme med Bergensdialekt meg til å slappe av. Hun er en flink og behagelig øyelege.

Ikke så god opplevelse

Klinikk: Blikk Øyeklinikk AS Skrevet

Det er mulig hun er faglig dyktig, hun fant ikke ut hva som feilet meg, men hun virket veldig stresset. Jeg ble tatt ut på venterommet i undersøkelsen mens hun tok inn andre pasienter, jeg følte meg litt som et av mange kveg i kø. Virket som om hun ikke var så interessert i å svare på spørsmål. Undersøkelsen var ubehagelig, men ikke sikkert det har noe med henne å gjøre.

Behagelig, profesjonell og dyktig.

Klinikk: Blikk Øyeklinikk AS Skrevet

Bra oppfølging, føler meg godt ivaretatt.
Blir innkalt hvert halvår til grundige sjekk hver gang.
Veldig trygt!

Uinteressert, uengasjert, dårlig lytter

Klinikk: Blikk Øyeklinikk AS Skrevet

Tilsynelatende hyggelig. Ble jo møtt med smil og håndhilsing.

Imidlertid opplevde jeg henne som unødvendig hardhendt og alt for kjapp i undersøkelsene til at hun kunne ha gjort de på en tilfredsstillende og grundig måte.

Jeg hadde en del spørsmål men hun kunne bare svare unnvikende på alle. Mens jeg snakket gikk hun mot døren, veldig tydelig signaliserende at timen var over og at pasientens spørsmål om videre oppfølging og trygghet var noe hun overhodet ikke interesserte seg for. Jeg var der inne i toppen ti minutter og det var ikke en eneste pasient på venteværelset, og det var for tidlig til lunch da jeg ble skjøvet ut av døren.

Jeg sitter igjen med mange ubesvarte spørsmål og en følelse av å ha vært fluen i suppen.