Bettina Kinge

Blikk Øyeklinikk AS

Øyesykdommer

1997

Blikk Øyeklinikk AS Telefonnummer22 46 33 8322 46 33 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Slemdalsveien 1 0369 Oslo
Bettina Kinge er øyelege i Oslo

Siste vurderinger av Bettina Kinge

Ikke så god opplevelse

Klinikk: Blikk Øyeklinikk AS Skrevet

Det er mulig hun er faglig dyktig, hun fant ikke ut hva som feilet meg, men hun virket veldig stresset. Jeg ble tatt ut på venterommet i undersøkelsen mens hun tok inn andre pasienter, jeg følte meg litt som et av mange kveg i kø. Virket som om hun ikke var så interessert i å svare på spørsmål. Undersøkelsen var ubehagelig, men ikke sikkert det har noe med henne å gjøre.

Behagelig, profesjonell og dyktig.

Klinikk: Blikk Øyeklinikk AS Skrevet

Bra oppfølging, føler meg godt ivaretatt.
Blir innkalt hvert halvår til grundige sjekk hver gang.
Veldig trygt!

Uinteressert, uengasjert, dårlig lytter

Klinikk: Blikk Øyeklinikk AS Skrevet

Tilsynelatende hyggelig. Ble jo møtt med smil og håndhilsing.

Imidlertid opplevde jeg henne som unødvendig hardhendt og alt for kjapp i undersøkelsene til at hun kunne ha gjort de på en tilfredsstillende og grundig måte.

Jeg hadde en del spørsmål men hun kunne bare svare unnvikende på alle. Mens jeg snakket gikk hun mot døren, veldig tydelig signaliserende at timen var over og at pasientens spørsmål om videre oppfølging og trygghet var noe hun overhodet ikke interesserte seg for. Jeg var der inne i toppen ti minutter og det var ikke en eneste pasient på venteværelset, og det var for tidlig til lunch da jeg ble skjøvet ut av døren.

Jeg sitter igjen med mange ubesvarte spørsmål og en følelse av å ha vært fluen i suppen.

Dyktig og hyggelig

Klinikk: Blikk Øyeklinikk AS Skrevet

Kjempefin klinikk, hyggelig personell. Dr Kinge var veldig dyktig, hyggelig og effektiv. Alle som jobber ved klinikken var veldig flinke og søte mot barn. Anbefales!

Meget bra

Klinikk: Blikk Øyeklinikk AS Skrevet

Helt gjennom positiv. Tok seg god tid og gjorde så langt jeg kunne bedømme en grundig undersøkelse. Inntrykket også bekreftet av den skriftlige rapporten til optikeren. Hun ga også inntrykk av omtenksomhet og menneskelig varme.