Nydalen øre-nese-hals

Telefonnummer22 46 01 6322 46 01 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sandakerveien 128 0484 Oslo

Siste vurderinger av Nydalen øre-nese-hals

Faglig dyktig, flink til å forklare og beroligende

Lege: Esben Kaastad Skrevet

Datteren vår på 3 år opererte falske mandler her, og vi foreldre fikk god informasjon og ble betrygget på en faglig og god måte. Jeg som mor var utrolig bekymret i forkant, men den gode informasjonen og kompetansen legen hadde, gjorde meg trygg på at det var riktig å operere. Jeg har lest de negative kommentarene til flere her, noe som gjorde meg bekymret i forkant av legebesøket. Men jeg kjenner meg ikke igjen i noen av de. Hyggelig personale som gir ut små "premier" til barna etter timen, venterom med bøker, tegnesaker, og litt leker, gjorde opplevelsen trygg og mestrende for vår datter.

Forståelsesfull og dyktig

Lege: Esben Kaastad Skrevet

Klinikken veldig godt lagt an for handikappede. Dr Kaastad gir en sympatisk følelse av trygghet. Anbefaler gjerne.

Svært positiv opplevelse

Lege: Esben Kaastad Skrevet

De dårlige tilbakemeldingene her er virkelig ikke fortjent! Vi fikk time veldig raskt for vår sønn på 16mnd. Legen var rask men grundig i undersøkelsen, han kikket nøye, målte trykk og væske, og forklarte alt underveis. Han var rolig og trygg i kroppspråket - min sønn ble ikke redd (han bare likte ikke at jeg holdt hendene hans fast på et tidspunkt:) ) og ungen vinket og smilte til legen da vi skulle gå. Veldig positiv opplevelse!

En som har dårlig tid og lite interesse

Lege: Esben Kaastad Skrevet

Var der med guttungen på ett år tre ganger. Alle besøkene varte vel i snitt 2 minutter. Ikke interessert i å høre på problemet.. «nei, barn som ikke sitter i ro kan man ikke få undersøkt». Virker sur og gretten. Ikke anbefalt. Ventet i tillegg tre kvarter den en gangen

Dyktig og konkret

Lege: Esben Kaastad Skrevet

Synes den lave ratingen er ufortjent. Han framsto profesjonell, flink og effektiv. Jeg kom raskt til, og timen var presis.