Nydalen øre-nese-hals

Sandakerveien 128 0484 Oslo

Siste vurderinger av Nydalen øre-nese-hals

God oppfølging og hyggelig personale

Lege: Geirr Esben Kaastad Skrevet

Etter mange år med omfattende allergiske plager, fikk jeg endelig hjelp da jeg kom til Esben. Ble grundig utredet og fulgt opp over mange år, og på årlig oppfølging får jeg alltid tips om nyeste utvikling på medikamentfronten. Har også vært tilbake for andre ØNH-plager og fått god hjelp. Sykepleierne som jobber med allergibehandlingen har også vært veldig kompetente og hyggelige. Utrolig glad for at jeg ble henvist hit!

Skuffet

Lege: Geirr Esben Kaastad Skrevet

Vil si meg enig i mye av de negative omtalene som er gitt tidligere her. Følte meg heller ikke lyttet til under timen (som varte i ca 5 minutter). Ga meg ingen råd eller informasjon om hva min problemstilling kan komme av eller anbefalinger på hvordan man kan utbedre. Var ikke interessert i å høre hvilke ulemper mitt problem gir meg i min hverdag. Følte jeg ikke ble tatt seriøst. Følte også som om han ønsket meg ut av rommet så fort jeg kom inn. Sitter med fler spørmålstegn etter timen enn det jeg hadde før jeg dro hit. Veldig skuffet.

Veldig fornøyd

Lege: Geirr Esben Kaastad Skrevet

Veldig dyktig og sikker lege, som virker som han kan faget sitt meget godt. Jeg var inne til kontroll etter nyoppståtte plager, og dro derfra veldig lettet og betrygget. God undersøkelse både hos han og ved høreprøve. Øvrig personal som sekretær er også veldig hyggelig. Anbefales!

Dyktig, men overlegen

Lege: Geirr Esben Kaastad Skrevet

Kaastad virket dyktig og kunnskapsrik, men kommunikasjonen var ikke så god som jeg hadde håpet på. Han avbrøt meg ved flere anledninger, var ikke interessert i høre på hva jeg hadde å si, og virket ikke interessert i tidligere legejournaler fra min forrige spesialist. Endte med at han satt meg på en behandling jeg allerede har prøvd ved flere anledninger. Alt i alt tok legebesøket litt over fem minutter.

Hyggelig og behjelpelig lege

Lege: Geirr Esben Kaastad Skrevet

Hørte godt på problemene jeg hadde, hadde gode svar på spørsmålene og var veldig kunnskapsrik. Han brukte tiden godt.