Nydalen øre-nese-hals

Din klinikk?Ta eierskap til denne profilen Gjør krav på profilen

Kontakt

Telefonnummer22 46 01 6322 46 01 ...
Sandakerveien 128 0484 Oslo
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(29)
29 vurderinger
Tilgjengelighet
(20)
20 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(24)
24 vurderinger
Service
(21)
21 vurderinger

Siste vurderinger av Nydalen øre-nese-hals

Hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Geirr Esben Kaastad Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Esben var hyggelig, imøtekommende og kunnskapsrik. Jeg fikk god hjelp til det jeg kom for.

Han har ufortjent mange dårlige anmeldelser inne, jeg hadde en veldig god erfaring!

Som et pluss har Nydalen ØNH svært kort ventetid selv ved henvisning, og de andre som jobber der er også veldig hyggelige, imøtekommende og tilgjengelige.

Arrogant

Lege: Geirr Esben Kaastad Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Arrogant og nedlatende lege. Ved hvert spørsmål jeg prøvde å stille fikk jeg en følelse av å være helt « på jordet». Har faktisk selv vært helsepersonell i mange år og i tillegg benyttet andre øre-nese hals spesialister, men dette fraråder jeg! Ubehagelig opplevelse.

Sa du 'klage'?

Lege: Geirr Esben Kaastad Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg har dessverre litt dårlig erfaring med dette legebesøket. I løpet av den korte tiden der inne (hos Kaastad) føltes det vanskelig å fortelle det jeg hadde på hjertet. 5 ganger med jevne mellomrom repeterer han at det ikke hjelper for hørselen at man klager. (Det føltes for meg som om jeg var til bry ved å fortelle legen hvorfor jeg var der.) Jeg fortalte ham at jeg har følt smerte i ørene når jeg snyter meg. Da kommer en ‘klage-setning’ til svar. I vennlig tonefall, men de repeterende ordene om klaging gjør at jeg føler jeg er til bry. Jeg sier til ham: «Jeg klager ikke, jeg er faktisk en optimist av natur, men det er vel naturlig å fortelle legen om noe som er annerledes enn det pleier å være?»

Jeg ønsket å fortelle om noe som har skjedd med hørselen de siste ukene - men satt igjen med svar om at man skal ikke klage men akseptere det og finne seg i hvordan ting er. (Selvfølgelig må man akseptere det, men jeg ønsker en lege som spør hva jeg har i notatene - fremfor en som får meg til å føle meg som en belastning når jeg nevner dem.)

Leger møter sikkert endel klagende pasienter gjennom årene, men det er trasig hvis negative erfaringer skal returneres tilbake - utover alle.

...Ellers var han informativt opplysende. Mitt inntrykk er at han hadde god kunnskap men dårlig evne (eller lyst(vet ikke hva)) til dialog. Han var ikke direkte uhøflig, men tilsynelatende ikke så interessert i det jeg hadde å si - og det så ut som han ventet på at jeg skulle gå. Jeg var der 5-7 minutter.

Etter legebesøket har jeg samme ‘propp’ i øret som jeg har hatt i 3 uker. Det hjalp ikke å bare ta ut den ytre voksen. Det ligger mere der inne. På nett står om øreskylling og fordeler ved å dryppe matolje i ørene to dager før legen. Jeg hørte ingenting av Kaastad om råd eller forberedelse til øreskylling så jeg har dessverre ikke fått gjort det. (Skulle gjerne gjort det i samråd med en lege.)

Var jeg kanskje ikke velkommen? Er øre-nese-hals-legen på Sandakerveien 128 i Nydalen primært for dem over 70 år?

- - - - - - -
Obs: Denne teksten gjelder Esben Kaastad og ikke en kvinne som tok lydtest på meg.

Faglig dyktig, flink til å forklare og beroligende

Lege: Geirr Esben Kaastad Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Datteren vår på 3 år opererte falske mandler her, og vi foreldre fikk god informasjon og ble betrygget på en faglig og god måte. Jeg som mor var utrolig bekymret i forkant, men den gode informasjonen og kompetansen legen hadde, gjorde meg trygg på at det var riktig å operere. Jeg har lest de negative kommentarene til flere her, noe som gjorde meg bekymret i forkant av legebesøket. Men jeg kjenner meg ikke igjen i noen av de. Hyggelig personale som gir ut små "premier" til barna etter timen, venterom med bøker, tegnesaker, og litt leker, gjorde opplevelsen trygg og mestrende for vår datter.

Forståelsesfull og dyktig

Lege: Geirr Esben Kaastad Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Klinikken veldig godt lagt an for handikappede. Dr Kaastad gir en sympatisk følelse av trygghet. Anbefaler gjerne.

Les alle vurderingene

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.

Dette er en Pluss-tjeneste. Kjøp gir full Pluss-tilgang.