Oslo Øre Nese Hals

Valkyriegate 8 0366 Oslo

Siste vurderinger av Oslo Øre Nese Hals

Trygg hos Oscar Løvdal

Lege: Oscar Løvdal Skrevet

Jeg har vært hos Løvdal flere ganger med sønnen min. Han er rolig, roste gutten min og forklarte hva han skulle gjøre,slik at det ikke ble en overraskelse. Dette er en god egenskap,da en blir roligere av noen som prater enn stillhet.
Jeg har anbefalt han til en bekjent og anbefaler han på det sterkeste hvis noen ønsker en øre-nese-hals lege.

Behagelig person

Lege: Oscar Løvdal Skrevet

Jeg er en person som hater å oppsøke leger. Heldigvis opplevde jeg Løvdal som en behagelig lege som utførte kontroller profesjonellt i tillegg til å komme med gode anbefalinger til meg.

Flink lege

Lege: Oscar Løvdal Skrevet

Jeg var hos Løvdal i dag og fikk god hjelp av legen som behandlet min datter på 2,5 år.

Han var flik med barn, og forklarte hva han skulle gjøre.

Kjenner ikke igjen beskrivelsen av legen som "En skremmende opplevelse" fra 23.06.2016

Eneste negative er at det er vanskelig å nå dem på telefon, men svarte raskt på e-post.

Kjempedyktig ørelege

Lege: Oscar Løvdal Skrevet

Jeg må først begynne med å si at jeg ikke kjenner meg igjen i det hele tatt i det som står skrevet nederst. Jeg var hos Oscar for første gang rundt samme tid, og opplevde ingenting annet enn en superprofesjonell lege.

Oscar var andre ørelege jeg var hos etter at jeg begynte å høre dårligere på det ene øret. Jeg var først hos en annen ørelege som ikke fant noe galt - kun at det var litt nedsatt hørsel som konsekvens av ørebetennelse fra da jeg var yngre. Dette var et svar jeg ikke var helt fornøyd med, så etter litt mer venting gikk jeg til Oscar for en 'second opinion' og etter bare 5 minutter skjønte han at det var noe mer enn bare litt nedsatt hørsel. Endte med at han antok det var kolesteatom, en betennelsesamling i mellomøret og sendte meg til CT-scan.

Scan kom tilbake og ble bekreftet teorien hans, noe som gjorde at jeg raskt ble henvist til Lovisenberg sykehus der jeg operererte for to uker siden.

Der fant de ut at kolesteatom hadde spredd seg mye mer enn det som først var antatt, noe som betyr at om jeg hadde ventet mye lenger og Oscar ikke hadde funnet ut av hva det var, så kunne jeg risikere å miste hørselen totalt og kanskje også synet på grunn av nerveskader.

Oscar fant på 5 minutter ut av hva som var galt fordi han hørte på hva jeg forklarte av symptomer og fordi han er dyktig. Han sørget for at en 27 åring ikke må gå med høreapparat og nerveskader.

Hadde jeg godtatt svaret fra ørelege #1 ville jeg kanskje slitt med dette resten av livet.

Anbefaler på det sterkeste Oscar, som også har et godt rykte hos kirurgene på Lovisenberg fordi han stiller korrekt diagnose.

For profesjonell?

Lege: Oscar Løvdal Skrevet

Var hos Oscar Løvdahl og må si han er grundig og profesjonell. Men med det kommunikative virker han kort og tidvis avvisende ved uventede spørsmål. Avslutningsvis får man inntrykk at konsultasjonen er ferdig før jeg selv opplever at den er ferdig og at han vil ha meg kjapt ut av døra. Antakelig presset på tid men han kan bli bedre på å se mennesker bak "sykdommen".