Østfold Plastikkirurgi AS

Telefonnummer400 50 505400 50 5 ...
Vålerveien 159 1599 Moss

Siste vurderinger av Østfold Plastikkirurgi AS

Erfaren og trygg

Lege: Marthe Felloni Skrevet

Fått tilbake Livskvaliteten min etter vellykket operasjon hos Marthe forrige uke .
Fettsuging og løft av Venusberg (Mons Pubis)
God kommunikasjon både før ,selve operasjonen og etter.
Hun har ett erfarent team ,altså Anestesi.å en operasjon.Sykepleier som gjorde dagen perfekt,med en følelse av nydelig omsorg å ivaretakelse.
Hadde jeg vist om Marthe tidligere,hadde jeg gjort dette for flere år siden.

Utrolig dyktig!

Lege: Marthe Felloni Skrevet

Jeg bestemte meg får å ta en bryst-forstørrelse hos Dr.Marthe Felloni og kunne ikke vært mer fornøyd med både mottagelsen og oppfølgningen. Her føler man seg trygg og i gode hender. Hun er veldig lett tilgjengelig på telefon gjennom hele prosessen og er svært hjelpsom. Anbefales på det sterkeste!

En profesjonell og positiv erfaring.

Lege: Marthe Felloni Skrevet

Gjennomgående god kommunikasjon både muntlig og skriftlig hele veien m Marthe.
Jeg fikk v første møte en god følelse rundt både det faglige- og det å bli ivaretatt. Og med fokus på et best mulig sluttresultat. Helsestatus og evt utfordringer ble nøye gjennomgått.
Selve operasjonsforløpet ble en god og trygg opplevelse, og hele tiden med en behaglig og rolig stab som kunne sine ting.
En nøye beskrevet plan for tiden p.o.

Marthe Felloni og hennes kollegaer kan trygt annbefales!
[Navn fjernet av moderator]

Effektiv og rolig

Lege: Marthe Felloni Skrevet

Kjapp tilbakemelding om jeg hadde spørsmål. Så rolig i tilbakemeldinger at jeg nesten ble stressa😂 veldig fornøyd med resultatet av øvre øyelokkoperasjon. Anbefales!

Førsteklasses behandlings sted.

Lege: Marthe Felloni Skrevet

Har tatt brystreduksjon/løft. Ble veldig godt tatt i mot. Marthe var veldig beroligende. Også anestilege. Jeg er kjempefornøyd. Det ble kjempebra. Hadde lite vondt etterpå. Fikk informasjon både før og etter av Marthe.En flink og koselig kirurg. Var lett og få tak i når jeg lurte på noe.