Marthe Felloni

Faust medisinske senter, Østfold Plastikkirurgi AS

Plastikkirurgi

Autorisasjon (1999)

Faust medisinske senter Telefonnummer69 00 35 5069 00 35 ...
Wilbergjordet 2 1605 Fredrikstad
Marthe Felloni er plastikkirurg i Fredrikstad og Moss

Siste vurderinger av Marthe Felloni

Godt ivaretatt og god oppfølging.

Klinikk: Østfold Plastikkirurgi AS Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med behandlingen jeg fikk og kan på det sterkeste anbefale Marthe Felloni.
Ble godt ivaretatt før og etter operasjonen og opplever god oppfølging.

Trygg og dyktig

Klinikk: Østfold Plastikkirurgi AS Skrevet

Fikk super oppfølging både før og etter operasjonen. Når jeg hadde behov for å komme i kontakt med henne var hun tilgjengelig, noe som skapte en betryggende effekt for meg som pasient.

Trygg og imøtekommende

Klinikk: Østfold Plastikkirurgi AS Skrevet

Kan trygt anbefale Marthe Felloni. Hun er imøtekommende, gir godt med info om hva hun kan tilby og pris, og du følges godt opp etter operasjon i tillegg. Hun er tilgjengelig på telefon og sms i tiden etter operasjon og svarer raskt.

Svært dyktig imøtekommende og proffesjonell

Klinikk: Østfold Plastikkirurgi AS Skrevet

Marthe er rett og slett den beste og mest sympatiske plastikk kirurgen i bransjen. Hun tar seg tid, følger opp og gjør en god jobb.
Anbefales på det varmeste.
Jeg syntes i tillegg det er et stort kvalitetsstempel at hun er mer opptatt av å gi trygghet og rintig behandling og inngrep enn å prøve å tjene mest mulig på pasienten. Jeg opplevde at jeg fikk en reaksjon pga min kroniske sykdom og Marthe hjalp meg og var ekstremt imøtekommende.
Kunne ikke vært mer fornøyd!

Brystreduksjon/løft

Klinikk: Østfold Plastikkirurgi AS Skrevet

Jeg har vært hos Marthe og skal ta en brystreduksjon/løft, jeg har vært redd og usikker ang operasjonen! Ho hjelper og svarer på alle meldingene selvom jeg maser pga mine usikkerhet. Jeg har lest det positive og negative som står her men jeg har vært hos henne før og er ganske fornøyd og ho er veldig åpen til å ordne opp ting når jeg kommenterer det( da er begge var enige) tar en brystreduksjon neste mnd og skal skrive alt fra A-Å.