Østfold Plastikkirurgi AS

Telefonnummer400 50 505400 50 5 ...
Vålerveien 159 1599 Moss

Siste vurderinger av Østfold Plastikkirurgi AS

Svært dyktig imøtekommende og proffesjonell

Lege: Marthe Felloni Skrevet

Marthe er rett og slett den beste og mest sympatiske plastikk kirurgen i bransjen. Hun tar seg tid, følger opp og gjør en god jobb.
Anbefales på det varmeste.
Jeg syntes i tillegg det er et stort kvalitetsstempel at hun er mer opptatt av å gi trygghet og rintig behandling og inngrep enn å prøve å tjene mest mulig på pasienten. Jeg opplevde at jeg fikk en reaksjon pga min kroniske sykdom og Marthe hjalp meg og var ekstremt imøtekommende.
Kunne ikke vært mer fornøyd!

Brystreduksjon/løft

Lege: Marthe Felloni Skrevet

Jeg har vært hos Marthe og skal ta en brystreduksjon/løft, jeg har vært redd og usikker ang operasjonen! Ho hjelper og svarer på alle meldingene selvom jeg maser pga mine usikkerhet. Jeg har lest det positive og negative som står her men jeg har vært hos henne før og er ganske fornøyd og ho er veldig åpen til å ordne opp ting når jeg kommenterer det( da er begge var enige) tar en brystreduksjon neste mnd og skal skrive alt fra A-Å.

Svært trygg og profesjonell opplevelse

Lege: Marthe Felloni Skrevet

Jeg var på konsultasjon hos Marthe for å høre om mine muligheten i forbindelse med brystforstørrelse. Fikk tilbud om operasjon under 2 uker senere. - For en profesjonell og hyggelig dame, samt det at hun visste godt det hun pratet om og det var veldig betryggende. Jeg var ganske nervøs, men både Marthe og hennes kolleger tok meg godt i mot operasjonsdagen, forklarte godt hva som skulle skje og alt gikk rolig for seg. Marthe satt døgnvakt det første døgnet etter operasjonen i tilfelle det skulle skje noe. Fikk også telefon av Marthe dagen etter operasjonen, hvor hun forklarte litt om veien videre. Svært fornøyd med det. Jeg er hittil svært fornøyd, resultatet per dag dato får jeg se om noen dager men det jeg har sett er lovende. Anbefaler Marthe på det sterkeste!

Avvisende

Lege: Marthe Felloni Skrevet

For ca 1,5 år siden gjennomførte Marthe øyelokksoperason på meg for å løfte øynene og lette den tyngden jeg kjente av for mye hud. Resultatet har blitt at øyenbryn og panne nå faller ned I øynene mine. Jeg ser uopplagt og eldre ut. Da Jeg forsøkte å klage på dette, var hun veldig avvisende. Hun var uenig og skøv ansvaret over på meg. Jeg føler at øynene mine ble ødelagt til ingen nytte. En slik opplevelse kan jeg ikke anbefale videre.

Avvisende

Lege: Marthe Felloni Skrevet

Min kone tok en brystoperasjon utført av Marthe Felloni. Dessverre ble ikke resultatet som forventet, og min kone prøvde da å snakke med henne om dette. Hun opplevde at legen avviste henne blankt på alle punkter og mente at det kun var min egen kone sin feil. Hun kunne selvfølgelig fikse opp i problemet, til en redusert pris. Men vi fant ut at å skulle betale henne enda mer penger var rett å slett uaktuelt! Kommer til å bruke en annen lege for å fikse opp i problemene.