Therese Nysæther

Hakadal Legekontor Kvinne, 41 år

Autorisert2010
Ledige plasser 135 av 1000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Hakadal Legekontor

Ånebyv. 3 1484 Hakadal
Therese Nysæther er en av 16 fastleger i Nittedal

1 vurdering
1 vurdering

Siste vurderinger av Therese Nysæther

Dårlig lege!

Hører ikke på hva jeg forteller og ingen hjelp å få. Ba meg om å gå midt i timen fordi hun ikke hadde tid til meg, og kranglet høylytt med partneren min da h*n prøvde å støtte meg. Brukte ekstremt lang tid på å sende en enkelt henvisning. Resepsjonen er også svært lite imøtekommende, ofte frekk og viser tydelig oppgitthet.
ANBEFALES IKKE!

Useriøst håndtering av helsesjekk krevet av min arbeidsgiver

Jeg hadde dårlig erfaring med denne legen, som jobbet som vikar for min fastlege. Pga. min jobb, så måtte jeg ta en helsesjekk. Legen skulle være forberedt for vår konsultasjon. Men helsesjekk ble håndert av henne på følgende måte:

1) Vekt og høyde: Måtte fortelle henne hva jeg trodde det var, isteden for at hun faktisk sjekket det.

2) Hørsel: Hun hvisket noe til meg i stedet for å kjøre standard hørselsjekk.

3) Syn: Hun plukket opp tilfeldig ting som penn/blyant og spurte hva slags farge de var. Ikke noe ordentlig synsjekk. Igjen, ikke noe bruk av standard kontroll.

Osv.

Jeg har hatt lignende grundig helsesjekk av andre leger før, og har aldri opplevd maken. Det virket for meg ganske useriøst i måten helsesjekken ble håndert - det var rett og slett ikke noe kontroll i det hele tatt, og jeg fikk tydelig inntrykk av at hun ikke ante hvordan det skulle håndteres heller. Om hun ikke hadde muligheten til å kjøre standard tester, så kunne hun ha valgt å referere meg til en annen lege, men hun gjorde ikke det heller.

Overfladisk. Uinteressert og upersonlig! LYTTER IKKE! !

..Ikke mulig å oppnå tilbakemelding , eller respons! Ikke noe hjelp å få...Avbrøt konsultasjonen., ba meg gå! . Meldte dette til resepsjonen! ...Værste lege jeg har vært hos...noensinne..!.OG JEG VAR SYK I FEBER! Ingen U.S:! Måtte oppsøke legevakt i annen kommune!
Fikk, selvsagt hjelp der.STRAKS!