Therese Nysæther

Hakadal Legekontor

2010

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Therese Nysæther er en av 17 fastleger i Nittedal

Siste vurderinger av Therese Nysæther

Dyktig og nøye

Jeg er meget fornøyd med min fastlege. Hun er tillitsfull og kunnskapsrik. Viser en ro og dyktighet alle gangene jeg har vært hos henne.

Meget trygg og tillitsvekkende

Har brukt Therese siden hun begynte på Hakadal legekontor. For første gang føler jeg at jeg blir tatt seriøst og alvorlig. Hun ønsker virkelig å hjelpe meg med å få hverdagen til å leve med. Hun lytter og råder. All honnør. Mine beste anbefalinger

Grundig og flink

Etter å ha gått noen ganger hos denne legen lærte jeg henne å kjenne.
Å dømme etter første øyekast er dumt.
Her har jeg vurdert legen over flere ganger og denne legen er både hyggelig og dyktig!
Tar seg tid,flink til å forklare,grundig!

Hyggelig og grei

Både jeg og min datter har henne som fastlege, og vi har kun hatt positive opplevelser med henne. Lett å få time og hun tar seg tid til å høre hva som er problemet.

Helt forferdelig

Kunne ikke brydd seg mindre om hvordan pasienter har det. Har gått til hun i 3 år tror jeg, men hun har aldri hjulpet meg og hver gang jeg har vært hos hun føler jeg at problemet jeg kommer med heller er noe jeg bare må leve med. Virker som hun ikke har peiling på hva hun driver med og derfor ikke vet hvordan hun skal behandle pasienter! Nå har jeg gått privat og det var som natt og dag i forhold til Therese. Anbefales virkelig ikke, og vanskelig å forstå at hun kan være så dårlig før du har opplevd det selv. Hun er veldig nedlatende også og får deg til å føle deg dum.