Hakadal Legekontor

Ånebyv. 3 1484 Hakadal

Siste vurderinger av behandlere ved Hakadal Legekontor

Flink og kunnskapsrik

Lege: Laila Anne Farnes Skrevet

Hun er meg flink og grundig. Lytter på hva du har å si, kan være litt stresset noen ganger, men er meget fornøyd.

Trygg, imøtekommende og flink

Lege: Therese Nysæther Skrevet

Gikk dit med barnet mitt og syns hun var utrolig flink. Barnet mitt er ofte ganske sjenert av seg og vegrer seg for å gjøre som fremmede sier til henne, men Therese var flink og barnet mitt gjorde nesten alt som Therese ba om. Therese undersøkte barnet etter mitt syn godt og ga gode forklaringer på hva det var. Samboeren min har også gått til henne og er kjempefornøyd med behandlingen hun har fått.

Meget trygg og tillitsvekkende

Lege: Therese Nysæther Skrevet

Har brukt Therese siden hun begynte på Hakadal legekontor. For første gang føler jeg at jeg blir tatt seriøst og alvorlig. Hun ønsker virkelig å hjelpe meg med å få hverdagen til å leve med. Hun lytter og råder. All honnør. Mine beste anbefalinger

Dyktig og ansvarsfull lege

Lege: Laila Anne Farnes Skrevet

Har et meget godt inntrykk av denne legen. Følger opp og analyserer godt. Sender deg raskt videre til ytterligere undersøkelser ved mistanke om noe som kan utarte seg i negativ retning.

Kunnskapsrik og bryr seg.

Lege: Tore Francis Farnes Skrevet

Er kjempefornøyd. Han reddet meg den gang min situasjon var alvorlig. En tidligere fastlege hadde bare ignorert meg og mine plager, men hos Farnes ble det reagert omgående og jeg ble sendt videre.
Blir både sett og hørt.