Hakadal Legekontor

Ånebyv. 3 1484 Hakadal

Siste vurderinger av behandlere ved Hakadal Legekontor

Samlebånd, og delvis nedlatende

Lege: Therese Nysæther Skrevet

Har vært hos denne legen tre ganger med to ulike plager. Først av alt er det lett å få time hos Therese, antaglivis grunnet lav etterspørsel.

Hun driver en type samlebåndspraksis hvor første prioritet er å bli ferdig med timen. Det er i allefall et slikt inntrykk man sitter igjen med.

Som andre har påpekt hører hun lite og konkluderer raskt. Gjerne med at noen plager må man leve med, eller at man ikke kan vente å finne årsak... etter én kort "konsultasjon" om man kan kalle det for det. Det er en ganske frustrerende konklusjon å få etter en så kort og fattig utredning, av en tilsynelatende uinteressert lege.

Det er også noe i det at hun har en evne til å få én til å føle seg enkel, og ikke tatt på alvor. Hun er god på å kontre simple spørsmål med fagterminologi, uten nødvendigvis å svare på det.

For min del sitter jeg igjen uten noe svar på årsak, eller metode å lindre de alvorlige plagene jeg kom med. Derimot fikk jeg sånn helt på tampen utskrevet en spekulativ resept for en mindre bivirkning, antaglig for å konkludere timen.

Her blir hverken du eller plagene dine tatt på alvor.

Forstår meg og har løsninger

Lege: Tore Francis Farnes Skrevet

Har gått hos forskjellige fastleger i 20 år, og de fleste har vært bra, men nå har jeg fått en ny som er veldig god. Han hører på mine problemer (leger på Ahus og Riksen kaller meg et interessant kasus), men han hører på meg og vi kan diskutere hva jeg skal gjøre videre. Han henviser hver gang han vil ha ekstra vurderinger.

Rolig,flink,lyttende og forklarer godt

Lege: Therese Nysæther Skrevet

Har hatt denne legen i en stund nå.
Etter første øyekast virket hun bisk....men her må man lære seg å kjenne.Therese er veldig flink.
Hun tar seg tid til deg,lytter,forklarer godt og virker grundig.
Kan trygt anbefales!

Dyktig og veldig lyttende

Lege: Tore Francis Farnes Skrevet

Veldig fornoyd, er han usikker sender han deg videre til spesialist. Alltid tenkende om mulig nye medisiner. For meg som har astma er det bra. Trygg lege😏

Flink og kunnskapsrik

Lege: Tore Francis Farnes Skrevet

Han er flink å lytter når man er hos han.
Men når han skulle skrive ut en blå resept for meg som jeg har brukt i flere år, så vurderte han det til at det hadde jeg ikke brukt for. Han er heller ikke min fastlege.