Grevens Legekontor DA

Grev Wedels gate 10 3111 Tønsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Grevens Legekontor DA

Flink lege, heslig kontordame

Lege: Lars Fredrik Gjelstad Skrevet

Sjeldent jeg går til legen, da jeg var nødt til å ringe inn var kontordama rett og slett ufyselig. Måtte krangle meg til en time fordi kontordama mente det var alvorlig nok, og at jeg hadde ringt 10 minutter for sent! (10 min etter telefontiden hadde startet).

Da jeg fikk vært med legen ble tilstanden min tatt seriøst, og fikk ordentlig oppfølgning. Veldig hyggelig lege som var flink til formidle informasjon.

Blir nok å bytte pga kontordame, kan ikke krangle hver gang jeg er i en usikker situasjon og behøver hjelp.

En nøyaktig og lyttende lege

Lege: Lars Fredrik Gjelstad Skrevet

En utrolig dyktig lege. Han tar seg virkelig tid til deg når du kommer og er grundige. Du føler deg trygg når du først kommer til han.

Dessverre har han ei kontordame som er direkte ufyselig og frekk. Dette gjør at jeg kvier seg til å ringe legen. Samt at det er nesten helt umulig å komme igjennom på telefonen. Og nå vurderer jeg sterkt å bytte fastlege. Jeg synes dette er fryktelig synd at sånne ting skal ødelegge for en så dyktig lege.

Viser liten interesse til å bruke tid på kompliserte saker

Lege: Lars Fredrik Gjelstad Skrevet

Veldig trivelig lege, men dessverre dårlig evne til å sette seg inn i kompliserte og sammensatte helseproblemer. Oppfattes fort som passiv når det gjelder vanskelige saker. Utrolig mye rot i journal og papirer.

Svært positivt overrasket

Lege: Lars Fredrik Gjelstad Skrevet

Ved første møtet virket legen noe ung og usikker, men så viste det seg at han er dyktig, lyttende, nøye og følger opp pasienten på en veldig god måte. Anbefaler han på det varmeste, og har også bare gode opplevelser med kontorpersonellet.

Meget dyktig lege.

Lege: Lars Fredrik Gjelstad Skrevet

Gjeldstad er en meget dyktig lege. Han lytter, tar tak i det du klager over, bryr seg! Dessverre er et par av kontordamene direkte uhøflige. En stygg episode: mannen min ble hjertesyk en fredag formiddag. Ringte legekontoret for akutthjelp. Fikk bryskt svar at " vi har ingen ledig time idag, du får ringe igjen på mandag." Heldigvis har vi legevakt som vi fikk komme til, og det ble ambulanse til sykehuset. Legen er fantastisk, noen av kontordamene ødelegger inntrykket. Veldig synd. Hun værste bør skiftes ut.