Medi3 Oslo

Pilestredet Park 7 0176 Oslo

Siste vurderinger av Medi3 Oslo

Nedlatende og uhøflig!

Lege: Jafar Mousavi Skrevet

Var på min 1. Koloskopi på mandagen, men ble sendt hjem fordi jeg ikke var tømt nok. Allikevel kunne han si , ved å kjenne på magen min, at jeg hadde brokk. Mente at fastlegen min gjorde en dårlig jobb hvis han ikke kunne ser det.
Reiste da tilbake til Larvik, med beskjed om å ta dobbelt dose og 2 klyster. Ble så syk!! Kasta opp og hadde magekramper ( ikke knip) og svetten hagla, så togturen til Oslo var tung. Nei da hadde jeg ikke brokk, jeg var sydd feil etter en galle operasjon.
Jeg nevnte at det var tøft å ta dobbelt dose av " tømmemedisina", og han mente da at det nok ikke var så farlig, jeg hadde jo en godt kraftig person!! Jeg bruker str. M, og er ikke tykk. Uansett ble dette noe jeg måtte få ut. Er du usikker, prøv hvem som helst andre! Nedlatende er pent sagt.

Usympatisk og lite kommunikativ

Lege: Jafar Mousavi Skrevet

Kom inn angstfull og nervøs for gastroskopi-undersøkelsen. Bad ham å informere om undersøkelsen, hva jeg kunne forvente meg, hvordan det føles og så videre. Det eneste jeg fikk som svar var at kameraet føles som "mindre enn maten man svelger", og han nevnte ingenting om ubehaget og brekkingersom skulle komme. Bad om å få beroligende medisiner, som er standardpraksis under gastroskopi, og som også skal tilbys der, ifølge deres hjemmeside. Ønsket ble avfeiet med eneste grunn: "jeg har vært lege i 16 år og aldri gjort det". Han kunne virkelig tatt mer hensyn når det kom til kommunikasjon mellom lege og pasient. I en såpass sårbar og smertefull situasjon hadde det vært fint med en mer empatisk og forståelsefull lege som tilpasser seg etter situasjonen.

Fantastisk

Lege: Jafar Mousavi Skrevet

Fikk utført gastroskopi hos Jafar.

Han er veldig flink med pasientene sine, morsom og flink til å berolige med sin humor og gode humør i forveien.

Svært dyktig og kan sakene sine. Flink å forklare og gir god informasjon.

Det var en herlig opplevelse som både jeg og følget mitt hadde stor glede av, og fortsatt prater om han dyktige og morsomme legen.

Selv om opplevelsen med gastroskopi mest sannsynlig var den siste jeg noen gang vil gjøre i våken tilstand, tør jeg ikke tenke på hvordan det ville vært om det skulle blitt utført på sykehuset hvor selve undersøkelsen tar mye lenger tid.

Bare fint å si om denne legen, og legekontoret var og veldig fint, alle var hyggelige og svært serviceinnstilte.

Svært vennlig og profesjonell...

Lege: Jafar Mousavi Skrevet

Fikk utført Koloskopi i går 30/11 ved Ringvollklinikken. Ble møtt av en svært vennlig og blid lege, DR Jafar Mousavi, som tok i mot meg.
Jeg var svært spent på forhånd da jeg hadde gruet meg lenge til dette som på nettet beskrives som bl.a. Et hvitglødende smertehelvete, ti ganger verre enn en fødsel osv. osv.
SÅNN VAR DET IKKE!
Ble først forklart nøye hva som skulle skje og hvordan det skulle skje. Selve koloskopien var over i løpet av ca. 20 min. og kan vel beskrives som noe ubehagelig i noen sekunder her og der, men dette har ikke noe med smerter å gjøre.
Dette skyldes vel helt sikkert legens kunnskap og erfaring samt noe menneskekunnskap. Fulgte det hele på skjermen sammen med legen og dette var egentlig en stor opplevelse.
Svært godt fornøyd med både legen og alle de andre jeg traff på Ringvollklinikken. Dette var veldig bra. BASTA !

Veldig flink og dyktig

Lege: Jafar Mousavi Skrevet

Jeg fikk utført en gastroskopi som jeg gruet meg mye til . Hadde hørt fra kollegaer og lest på nettet frykt historier. Spurte om berolginede men fikk forklaring at når det sjelden oppstår hull i magen er det på pasienter som har fått dette. Han lovte meg at det ville ta bare ett minutt og kjæresten min som var på romer målte at det tok 59 sekunder. Ikke vanskelig å få slangen over halsen som jeg hadde hørt så tenker at det har noe med legens dyktighet å gjøre. Fikk god forklaring og beskrivelse hva jeg må gjøre for å forbedre problemer mitt. Han er fantastisk