Kristian Bjørgul

Kristian Bjørgul er ortopedisk kirurg i Oslo

Siste vurderinger av Kristian Bjørgul

Dyktig kirurg.

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Var inne til oprasjon september 2016, der jeg fikk protese i venstre kne. God informasjon og betryggende oppfølging.
Oprasjonsår ble meget pent og røntgen viser at protesen sitter perfekt. Hadde som forventet en del smerter den første tiden.

Klar anbefaling fra meg.

Dyktig og sympatisk ortoped

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

KB opererte meg og ga meg ny hofte i mai 2016. Jeg er dyktig imponert over hvordan jeg ble møtt før operasjonen. Han er god på kommunikasjon og inngir stor tillit.
Operasjonsdagen var han god på å forklare hva jeg skulle gjennom og deltok selv aktivt i forberedelsene til operasjonen.
Jeg ble operert med mini- invasiv metode ig er utrolig imponert over hva KB klarte å gjøre under operasjonen. Et 6-7cm snitt like under trusekanten øverst på låret. Jeg fikk god oppfølging etter operasjonen av KB og rehabiliteringen har gått over all forventning. Ingen smerter i selve hoften, noe i låret. Kastet krykkene etter fire uker og er topp fornøyd med resultat og behandling.
Kristian Bjørgul anbefales på det sterkeste! Faglig dyktig, god på kommunikasjon, trygg, tillitsskapende, sympatisk og hyggelig!