Kristian Bjørgul

Aleris Frogner - Oslo

Ortopedisk kirurgi

Autorisasjon (1991)

Aleris Frogner - Oslo Telefonnummer22 54 10 0022 54 10 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Kristian Bjørgul er ortopedisk kirurg i Oslo

Siste vurderinger av Kristian Bjørgul

Trygg og dyktig

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Dyktig kirurg. Flink til å forklare og spørre. God humor og godt humør. Han gjorde operasjonen til noe lite skummelt, følte meg trygg og ivaretatt.

Terningkast seks

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Terningkast seks til dr. Bjørgul. Erfaren kirurg på sitt aller beste. Traff helt nøyaktig med plassering av hofteprotese og beinlengde. God på kommunikasjon og pasientbehandling. Det er verdt å betale for å slippe ventetiden på offentlige sykehus. En hofteoperasjon er et stort inngrep, men profesjonell behandling gjør prosessen enklere.

Fantastisk!

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Jeg ble hofteoperert av Kristian Bjørgul 14.01.20. Jeg er meget imponert over informasjonsflyten og oppfølgingen fra jeg mottok innkalling til Aleris Frogner.
Kristian er god på kommunikasjon og inngir stor tillit og trygghet. Flink å lytte og også forklare hva jeg skulle gjennom og deltok selv aktivt i forberedelsene til operasjonen.
Jeg ble hofteoperert med fremre tilgang og er på dag 2 i upåklagelig god form med nesten ingen smerter, bare litt ømt rundt operasjonsområdet.
Kristian Bjørgul og hans team anbefales på det sterkeste. Faglig dyktig, god på kommunikasjon, trygg, tillitsskapende, sympatisk, hyggelig og en herlig form for humor :) Takk for oppholdet og til alle dere i administrasjon og ikke minst fantastiske pleiere!

Erfaren lege

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Fikk satt inn hofteprotese i mars 2018, og etter dette har det kun vært fremgang. Går lange turer og trener regelmessig, og hofta fungerer helt topp. Ingen restriksjoner for hva jeg kan gjøre, noe som er et stort pluss med denne operasjonsmetoden. Jeg er utrolig imponert over Kristian Bjørgul og hans team. Dyktige, erfarne og god informasjon hele veien. Kjenner nå at den andre hofta står for tur, og uten tvil er det kun Dr Bjørgul som får utføre den jobben.

Hofteprotese

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Jeg ble operert 21.06.2018. I dag 25.06.2018 kan jeg gå opp og ned trapper og på gulv uten krykker og uten smerter!! Riktig nok kostet denne operasjonen noen kroner, men var vert hver krone. Visste om tilbudet for tre år siden da første hofte ble operert, men benyttet meg ikke av det. Big mistake!

Dette er en Pluss-tjeneste.