Ringvoll Klinikken AS - Oslo

Pilestredet Park 7 0176 Oslo

• Øre-nese-hals-lege
  • Gastroenterologisk kirurg og generell kirurg

Siste vurderinger av Ringvoll Klinikken AS - Oslo

Svært mangelfullt - kritikk!

Lege: Jafar Mousavi Skrevet

En lege som snakker nedlatende om kollegaer. Ber om helseopplysninger han overhode ikke trenger, snakker i et sett under en gastroskopi, og jeg selvsagt ikke har mulighet for å respondere. Forklarer dårlig hva han gjør, men konstaterer både det ene og andre uten belegg. Skaper frykt for alvorlig sykdom unødig.

Alvorlig:
Unnlater å rapportere om prøvesvar, som er alvorlige gale.

Ikke bra.

Fantastisk

Lege: Jafar Mousavi Skrevet

Jeg tok både gastroskopi og koloskopi. Smertefritt. Han forklarte om nasjonale retnings linje over arvelig kreft. Han var meget oppdatert. Jeg hadde gastroskopert før men det var på tide å treffe en som kan jobben. Takker ham meget. Jeg er helt bra nå.

Fantastisk

Lege: Jafar Mousavi Skrevet

Var hos Jafar og fikk utført en koloskopi i dag 7/1. For en flott, godt og fantastisk følelse jeg sitter igjen med etter et besøk hos han. Så trivelig ekspeditrise i mottaket, kjempe hyggelig sykepleier og for en fantastisk dyktig lege. Forklarende og faglig dyktig. Viste meg alt på skjermen og forklarte alt vi så, og mine spørsmål. Kjente ingen smerte, alt var bare greit. Han kan virkelig anbefales.

Spesiell opplevelse

Lege: Jafar Mousavi Skrevet

Fikk utført gastroskopi av Mir Jafar Mousavi. Merkelig type. Jeg lå og hadde brekninger av en annen verden, sykepleieren gikk rundt og sa «huff», og legen snakket ustanselig under selve endoskopien. «Ja, se her, se her!» sa han, jeg så ikke en puck, av den enkle grunn at det ikke var noen skjerm jeg kunne se. Var skikkelig pyton og stressende å ligge der med slange i halsen og han jabbende rundt.
Fikk beskjed om å gå ned 0,5 kg i vekt😂😂 Ikke spis det og det, men om jeg gjorde det, så kunne jeg bare ta en tablett ekstra. Pluss masse annet rart. Tror jeg velger en annen neste gang.

Godt ivaretatt

Lege: Robby Roarsen Skrevet

Etter henvisning av legen min, så fikk jeg innkallelse til Agro i Asker. Her møtte jeg Robby for første gang. Etter første time ble vi enige om å operere nesa mi. Grunnet dårlige pusteegenskaper. Selv om det var lang ventetid på hele prosessen, så angrer jeg ikke et eneste sekund. Fantastisk oppfølging, veiledning og dialog. Livet mitt har blitt vanvittig mye bedre etter at nesa sluttet å være tett. Han fant også ut at nese-skilleveggen var skeiv, og denne ble rettet i samme slengen. Anbefaler virkelig Robby!