Ringvoll Klinikken AS - Oslo

Telefonnummer69 92 43 3269 92 43 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Pilestredet Park 7 0176 Oslo

• Øre-nese-hals-lege
  • Gastroenterologisk kirurg, generell kirurg

Siste vurderinger av Ringvoll Klinikken AS - Oslo

Spesiell opplevelse

Lege: Jafar Mousavi Skrevet

Fikk utført gastroskopi av Mir Jafar Mousavi. Merkelig type. Jeg lå og hadde brekninger av en annen verden, sykepleieren gikk rundt og sa «huff», og legen snakket ustanselig under selve endoskopien. «Ja, se her, se her!» sa han, jeg så ikke en puck, av den enkle grunn at det ikke var noen skjerm jeg kunne se. Var skikkelig pyton og stressende å ligge der med slange i halsen og han jabbende rundt.
Fikk beskjed om å gå ned 0,5 kg i vekt😂😂 Ikke spis det og det, men om jeg gjorde det, så kunne jeg bare ta en tablett ekstra. Pluss masse annet rart. Tror jeg velger en annen neste gang.

Godt ivaretatt

Lege: Robby Roarsen Skrevet

Etter henvisning av legen min, så fikk jeg innkallelse til Agro i Asker. Her møtte jeg Robby for første gang. Etter første time ble vi enige om å operere nesa mi. Grunnet dårlige pusteegenskaper. Selv om det var lang ventetid på hele prosessen, så angrer jeg ikke et eneste sekund. Fantastisk oppfølging, veiledning og dialog. Livet mitt har blitt vanvittig mye bedre etter at nesa sluttet å være tett. Han fant også ut at nese-skilleveggen var skeiv, og denne ble rettet i samme slengen. Anbefaler virkelig Robby!

Veldig bra !!

Hyggelig imøtekommende lege.
Veldig flink, undersøkelsen var litt ubehagelig, men fikk beroligende og smertestillende så etter et par minutter var det ikke vondt i heletatt. Legen tok seg også tid til å snakke med meg etterpå. Så ikke noe å klage på her.

Dyktig og hyggelig

Lege: Jafar Mousavi Skrevet

Var en synpatisk og hyggelig lege som kunne sine ting. Kan absolutt anbefales. Ingen ventetid og raskt inn. Veldig fornøyd.

Nedlatende og uhøflig!

Lege: Jafar Mousavi Skrevet

Var på min 1. Koloskopi på mandagen, men ble sendt hjem fordi jeg ikke var tømt nok. Allikevel kunne han si , ved å kjenne på magen min, at jeg hadde brokk. Mente at fastlegen min gjorde en dårlig jobb hvis han ikke kunne ser det.
Reiste da tilbake til Larvik, med beskjed om å ta dobbelt dose og 2 klyster. Ble så syk!! Kasta opp og hadde magekramper ( ikke knip) og svetten hagla, så togturen til Oslo var tung. Nei da hadde jeg ikke brokk, jeg var sydd feil etter en galle operasjon.
Jeg nevnte at det var tøft å ta dobbelt dose av " tømmemedisina", og han mente da at det nok ikke var så farlig, jeg hadde jo en godt kraftig person!! Jeg bruker str. M, og er ikke tykk. Uansett ble dette noe jeg måtte få ut. Er du usikker, prøv hvem som helst andre! Nedlatende er pent sagt.