Bekkestua Fastlegekontor DA

Bærumsveien 206 1357 Bekkestua

Siste vurderinger av behandlere ved Bekkestua Fastlegekontor DA

Dyktig og seriøs fastlege som tar pasienten på alvor.

Lege: Martine Benedicte Nyegaard Munthe Skrevet

Jeg har nå hatt Dr. Martine B. N. Munthe som fastlege i flere år. Jeg er veldig fornøyd. Hun tar meg på alvor og sender meg til oppfølgende prøver når det er nødvendig. Vi er enige om ikke å gi opp før diagnose er funnet og riktig oppfølging og behandling kan starte. Hun er nøye, og skriver ikke ut medisiner uten at grunnlaget er sjekket. Det betyr flere besøk på fastlegekontoret, men er betryggende. Martine Munthe er veldig hyggelig, har en god tone og godt humør. Det er veldig bra, og gjør at man føler seg trygg og veltilpass. Ikke alt er like lett å snakke om. Hun ringer meg og gir informasjon om resultat av prøver og hva vi gjør videre. Det er viktig for meg. Fastleger har det veldig travelt, stort arbeidspress, men de står på og gjør sitt beste. Det stemmer godt med mitt inntrykk også.

Fantastisk fastlege

Lege: Susanne Damsleth Heldaas Skrevet

Hun har vært min fastlege i mange år. Utrolig samvittighetsfull. Svært kunnskapsrik. Følger opp med henvisning hvis det er den minste mistanke om noe «ugreit». Var min reddende engel i en periode hvor jeg ikke ble tatt alvorlig på Bærum sykehus. Hun ga seg aldri og sørget for at jeg fikk den nødvendige behandling.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Espen Langeland Skrevet

Føler meg hørt, sett og fulgt opp. Han holder seg oppdatert og tar seg tid. Har aldri hatt en bedre fastlege.

Sikkert flink.

Lege: Espen Langeland Skrevet

Følte meg aldri hørt, og ble litt stående med lua i hånda. Virket ikke som om han hadde tid til pasientene.
Faglig er han nok god, men jeg vegret meg for å dra til ham.

Flink mannen!

Lege: Marius Gaarder Skrevet

Veldig fornøyd og anbefaler!! Alltid løser problemet, super mann, veldig hyggelig!Anbefaler til alle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!