Privatklinikken AS - Oslo

Telefonnummer919 19 100919 19 1 ...
Øvre Slottsgate 4 0157 Oslo

Siste vurderinger av Privatklinikken AS - Oslo

Profesjonell, estetisk og etisk

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Jeg er en kvinne på 49 år som har benyttet Privatklinikken i over 5 år. Jeg har så mange gode erfaringer med Marcus at det er vanskelig å skulle bar nevne noen, men hans estetikk, resultatene jeg får, hans nøyaktighet, tålmodighet og evne til å gi meg det jeg ønsker er upåklagelig. Jeg vil benytte Marcus sine tjenester også fremover, og bare ham.

Veldig hyggelig og jeg følte meg trygg. Han ga meg hele tiden informasjon på hva han gjorde. Jeg kommer tilbake.

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Jeg er 48 år og hadde problemhud under øynene. Etter konsultasjon ble jeg rådet til filler. Marcus gjorde dette på en måte som gjorde at jeg følte meg både trygg, og uten ubehag. Etter behandling hadde jeg hevelse uten betydning og stikkene så bare ut som små flø flekker. Resultatet er supert. Nå er det en glede å sminke seg og jeg må til stadighet se meg i speilet og smiler stort. Dette er gøy.

Meget flink og redelig

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Behandling av alderstegn på ansikt. Han var meget nøye og visst mye kunnskap og ferdigheter. I forhold til andre leger er han mer lydhør for pasientens ønsker og samtidig utfordrer hvor han mener det er viktig.

Alltid fornøyd!!!

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Jeg er nå 49 år og har brukt dr. Marcus i mer enn 5 år. Jeg «grugleder» meg alltid til behandling siden jeg har veldig sprøyteskrekk. Dr. Marcus er alltid veldig tålmodig med meg og han og sykepleier Mette er noen av det mest fantastiske mennesker jeg vet om. Vil alltid velge dere:)