Sem legekontor

Andebuveien 3 3170 Sem

Siste vurderinger av behandlere ved Sem legekontor

Dårlig forberedt

Lege: Doan Ba Phuc Nguyen Skrevet

Var fornøyd da jeg byttet til denne legen tidligere, men synes han er blitt "sløvere" med årene. Virker lite forberedt til timene på hva jeg som pasient går til legen for. Har også inntrykk av at han er litt tilbakeholden på å gjøre fysiske undersøkelser. Blir mye samtaler istedet for. Føler meg ikke ivaretatt med mine skavanker. Anbefaler ikke denne legen.

flink lege

Lege: Doan Ba Phuc Nguyen Skrevet

Flink lege. Nøye med å følge deg opp og er rask til å sende deg videre i helsesystemet hvis det trengs. Han hjelper deg også slik at du slipper å stå for lenge i kø for behandling. Kort ventetid for å få time og er forholdsvis flink til å timeplanen sin

Den beste legen jeg har hatt!!!

Lege: Doan Ba Phuc Nguyen Skrevet

Den beste legen jeg har hatt.Er svært dyktig, er superfornøyd. Han lytter, vurderer og stiller spørsmål med påfølgende undersøkelser. Han har hjulpet meg masse og funnet ut av plager som ingen har funnet ut av tidligere.

må lære seg norsk

Lege: Doan Ba Phuc Nguyen Skrevet

dette er en lege som muligens sitter på kunnskaper om kropp og helse, men det er ikke noe han klarer å vidreformidle da det skorter på norsk kunnskapene. Han vil også ha deg inn på kontroller veldig ofte (tenker noen ganger at det er for å få fylt opp timeboka)