Annen etasje legesenter

Hegnasletta 5 3217 Sandefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Annen etasje legesenter

En god lege

Lege: Andreas Werner Johansen Skrevet

Jeg synes han har vært uvanlig godt forberedt til vårt første møte. Et inntrykk som jeg fortsatt har etter flere besøk.

Opplever også at han tar tak i ting jeg tar opp i en bisetning til mitt egentlige besøk. At jeg får hjelp for mer enn jeg er forberedt for. Veldig positivt. Rask til sende meg videre.

En vanvittig dyktig lege!

Lege: Andreas Werner Johansen Skrevet

Jeg opplever denne legen som veldig rolig, imøtekommende, vennlig og kompetent. Føler at han tar seg god tid til meg som pasient, og tar meg seriøst! Han nøler ikke med å sende folk videre dersom det ligger utenfor hans kompetansefelt. Det er flere bekjente som også har han som lege, og vi er alle enige om at han er utrolig flink! :)

Styr unna.

Lege: Andreas Werner Johansen Skrevet

På meg virket han meget usympatisk.Var hos han i 5 min å det virket på meg som han viste mer om meg enn jeg selv.Da hadde han heller ikke lest min journal.
I legeerklæringen tok han forbehold om at pasienten ikke måtte få innsyn i hans utalelser om meg.
Den stunden jeg var hos han satt han bare å skrev på pc. Kommer aldri til å bruke han som lege.
Angrer på at jeg betalte for timen.
Forlanger mer av en lege enn dette.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Vera Irene Haugan Øksne Skrevet

Ble utrolig trist da jeg fikk vite at Vera Øksnes har sluttet på Vestli legesenter, var villig til å bytte lege senter for å ha henne som fastlege, men det viste seg for å være Sandefjord. Jeg anbefaler henne på det sterkeste, utrolig flink og dyktig lege som virkelig hjelper deg og hører godt etter. Meget jordnær lege.

Fantastisk lege

Lege: Vera Irene Haugan Øksne Skrevet

En lege som setter pasienten i fokus og som følger opp. Alltid imøtekommende og har tid til deg som pasient! Ble oppriktig lei meg da jeg fikk beskjed om at Dr Vera Øksne slutter som fastlege hos Vestli Legesenter.