Andreas Werner Johansen

Annen etasje legesenter
Hegnasletta 5 3217 Sandefjord
Andreas Werner Johansen er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Andreas Werner Johansen

Vanskelig å få kontakt med...

Opplever at han forsøker å gjøre sitt beste, men er for opptatt av å gjøre ting "etter boka", og ender derfor ofte opp med å handle feil utifra det..

Er også veldig vanskelig å få kontakt med ham, både på tlf og timer. Har bedt resepsjonistene om å få han til å ringe meg - uten hell. Og når han først ringer, ringer han i 3 sekunder, og da man prøver å ringe opp igjen - er telefonlinjen stengt for dagen.

Skal ikke svartmale en lege på grunnlag av én enkelthendelse, men jeg sitter nå dypt i det etter han valgte å ta en avgjørelse uten mitt samtykke/uten at jeg var informert, istedenfor å kontakte meg på forhånd. Har dessverre mistet all tillit til ham som følge av dette..

Praktfull lege!

Jeg har byttet en del leger, og Han er den beste og flinkeste jeg har kommet borti hittil!
Han fant ut hva som var feil med en gang, han er flink til å forklare og han gjør meg trygg.
Meget fornøyd!

Veldig kompetent

Veldig kompetent og oppmerksom lege. Han er fokusert og evaluerer forsiktig informasjonen for å finne den riktige diagnosen. Jeg tror ham fordi jeg har veldig gode erfaringer med ham.

ikke til å anbefale

Virker veldig uerfaren, sjenert, flau og apatisk.
Stoler ikke på hans vurderinger overhodet. Fremstår også som sliten.

Min favorittlege

Dette er kanskje den beste legen jeg har hatt hittil. Kommunikasjonen mellom meg som pasient er det beste jeg har opplevd. Han har også blitt innkalt når andre leger jeg har vært hos ikke har kunnet hjelpe meg, og da gjør han alltid en veldig god jobb! Han virker også veldig erfaren og jeg stoler veldig på han som lege!