Andreas Werner Johansen

Annen etasje legesenter Mann, 33 år

Autorisert2012
Ledige plasser 408 av 2000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Annen etasje legesenter

Hegnasletta 5 3217 Sandefjord
Andreas Werner Johansen er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Andreas Werner Johansen

Praktfull lege!

Jeg har byttet en del leger, og Han er den beste og flinkeste jeg har kommet borti hittil!
Han fant ut hva som var feil med en gang, han er flink til å forklare og han gjør meg trygg.
Meget fornøyd!

Veldig kompetent

Veldig kompetent og oppmerksom lege. Han er fokusert og evaluerer forsiktig informasjonen for å finne den riktige diagnosen. Jeg tror ham fordi jeg har veldig gode erfaringer med ham.

ikke til å anbefale

Virker veldig uerfaren, sjenert, flau og apatisk.
Stoler ikke på hans vurderinger overhodet. Fremstår også som sliten.

Min favorittlege

Dette er kanskje den beste legen jeg har hatt hittil. Kommunikasjonen mellom meg som pasient er det beste jeg har opplevd. Han har også blitt innkalt når andre leger jeg har vært hos ikke har kunnet hjelpe meg, og da gjør han alltid en veldig god jobb! Han virker også veldig erfaren og jeg stoler veldig på han som lege!

Uerfaren og sjernert

Jeg fikk bare tildelt denne legen etter at min gamle fastlege sluttet.

Jeg oppfattet han som uerfaren og veldig sjenert. Så meg ikke inn i øynene bare stirret inn i pc skjermen.

Han er forståelsesfull og gjør nok det han kan for å hjelpe, og fremstår som hyggelig og sympatisk.

Legesekretærene er hyggelige nok de, men lover nok mer enn de kan holde av og til.
Kontoret har en nettløsning for bestilling av time og eller resept, men dette fungerer overhode ikke.