Andreas Werner Johansen

Annen etasje legesenter

2012

Annen etasje legesenter Telefonnummer33 41 51 0033 41 51 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hegnasletta 5 3217 Sandefjord
Andreas Werner Johansen er en av 39 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Andreas Werner Johansen

Empatisk og kunnskapsrik

Andreas er en lege jeg kan anbefale på det varmeste. Han tar vennlig i mot, hører på det du har å si, er kunnskapsrik og sympatisk i sine svar, gir greie tilbakemeldinger og er rask med å sende deg videre til spesialister/sykehus ved behov. I tillegg vil jeg berømme resten av crew'et på Annen Etasje både på kontor-og laboratoriesiden.

Rolig, trygg og kunnskapsrik

Dr. Johansen er en fantastisk lege! Han tar seg god tid, han lytter og er meget dyktig. Han er utrolig forståelsesfull, effektiv, lydhør, dyktig, kunnskapsrik, tilgjengelig, og veldig lite dømmende. Han er en snill, rolig, høflig og ærlig lege som ser hele menneske og er empatisk og ydmyk. Han følger tett opp pasientene sine. Har all min tillit til han. Man blir alltid tatt alvorlig og føler seg trygg. Han er også veldig flink med barn.
Anbefales på det sterkeste.

Ingen tillit

Har ingen tillit til denne legen. Han viser ingen interesse for deg som pasient. Og er heller ikke interessert i å høre din historie. Han tror han vet best og møter deg med en slik holdning at han er bedre enn deg. Han burde heller vært mer ydmyk.

Trygg og ser deg

Han tar seg tid til å virkelig lytte til hvordan du har det, ikke bare høre. Han går inn for å finne svar / løsninger. Han er rolig og konsentrert. Det han eventuelt er usikker på gjør han alt for å finne ut av. Han gir et meget sympatisk uttrykk. Er også et medmenneske.

En meget god og sympatisk lege.

Jeg har hatt denne legen i over ett år nå og bytter kun fordi jeg flytter lenger vekk. Han er av den litt sjenerte typen så jeg tror noen som har klaget på han her kan ha opplevd han som litt distansert kanskje? Det stopper han ikke fra å følge opp, spørre spørsmål og ta tak i ting. Han er flink til å dokumentere samtaler og legehistorikk, noe som er ekstra bra for de av oss som f.eks må forholde oss til NAV. Han er hyggelig, oppmerksom og sympatisk. Jeg kan anbefale denne legen på det varmeste.