Andreas Werner Johansen

Annen etasje legesenter
Hegnasletta 5 3217 Sandefjord
Andreas Werner Johansen er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Andreas Werner Johansen

En meget god og sympatisk lege.

Jeg har hatt denne legen i over ett år nå og bytter kun fordi jeg flytter lenger vekk. Han er av den litt sjenerte typen så jeg tror noen som har klaget på han her kan ha opplevd han som litt distansert kanskje? Det stopper han ikke fra å følge opp, spørre spørsmål og ta tak i ting. Han er flink til å dokumentere samtaler og legehistorikk, noe som er ekstra bra for de av oss som f.eks må forholde oss til NAV. Han er hyggelig, oppmerksom og sympatisk. Jeg kan anbefale denne legen på det varmeste.

Vanskelig å få kontakt med...

Opplever at han forsøker å gjøre sitt beste, men er for opptatt av å gjøre ting "etter boka", og ender derfor ofte opp med å handle feil utifra det..

Er også veldig vanskelig å få kontakt med ham, både på tlf og timer. Har bedt resepsjonistene om å få han til å ringe meg - uten hell. Og når han først ringer, ringer han i 3 sekunder, og da man prøver å ringe opp igjen - er telefonlinjen stengt for dagen.

Skal ikke svartmale en lege på grunnlag av én enkelthendelse, men jeg sitter nå dypt i det etter han valgte å ta en avgjørelse uten mitt samtykke/uten at jeg var informert, istedenfor å kontakte meg på forhånd. Har dessverre mistet all tillit til ham som følge av dette..

Praktfull lege!

Jeg har byttet en del leger, og Han er den beste og flinkeste jeg har kommet borti hittil!
Han fant ut hva som var feil med en gang, han er flink til å forklare og han gjør meg trygg.
Meget fornøyd!

Veldig kompetent

Veldig kompetent og oppmerksom lege. Han er fokusert og evaluerer forsiktig informasjonen for å finne den riktige diagnosen. Jeg tror ham fordi jeg har veldig gode erfaringer med ham.

ikke til å anbefale

Virker veldig uerfaren, sjenert, flau og apatisk.
Stoler ikke på hans vurderinger overhodet. Fremstår også som sliten.