Andreas Werner Johansen

Hegnasletta 5 3217 Sandefjord
Tlf: 33 41 51 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Andreas Werner Johansen er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Andreas Werner Johansen

En meget god og sympatisk lege.

Jeg har hatt denne legen i over ett år nå og bytter kun fordi jeg flytter lenger vekk. Han er av den litt sjenerte typen så jeg tror noen som har klaget på han her kan ha opplevd han som litt distansert kanskje? Det stopper han ikke fra å følge opp, spørre spørsmål og ta tak i ting. Han er flink til å dokumentere samtaler og legehistorikk, noe som er ekstra bra for de av oss som f.eks må forholde oss til NAV. Han er hyggelig, oppmerksom og sympatisk. Jeg kan anbefale denne legen på det varmeste.

Vanskelig å få kontakt med...

Opplever at han forsøker å gjøre sitt beste, men er for opptatt av å gjøre ting "etter boka", og ender derfor ofte opp med å handle feil utifra det..

Er også veldig vanskelig å få kontakt med ham, både på tlf og timer. Har bedt resepsjonistene om å få han til å ringe meg - uten hell. Og når han først ringer, ringer han i 3 sekunder, og da man prøver å ringe opp igjen - er telefonlinjen stengt for dagen.

Skal ikke svartmale en lege på grunnlag av én enkelthendelse, men jeg sitter nå dypt i det etter han valgte å ta en avgjørelse uten mitt samtykke/uten at jeg var informert, istedenfor å kontakte meg på forhånd. Har dessverre mistet all tillit til ham som følge av dette..

Praktfull lege!

Jeg har byttet en del leger, og Han er den beste og flinkeste jeg har kommet borti hittil!
Han fant ut hva som var feil med en gang, han er flink til å forklare og han gjør meg trygg.
Meget fornøyd!

Veldig kompetent

Veldig kompetent og oppmerksom lege. Han er fokusert og evaluerer forsiktig informasjonen for å finne den riktige diagnosen. Jeg tror ham fordi jeg har veldig gode erfaringer med ham.

ikke til å anbefale

Virker veldig uerfaren, sjenert, flau og apatisk.
Stoler ikke på hans vurderinger overhodet. Fremstår også som sliten.

Min favorittlege

Dette er kanskje den beste legen jeg har hatt hittil. Kommunikasjonen mellom meg som pasient er det beste jeg har opplevd. Han har også blitt innkalt når andre leger jeg har vært hos ikke har kunnet hjelpe meg, og da gjør han alltid en veldig god jobb! Han virker også veldig erfaren og jeg stoler veldig på han som lege!

Uerfaren og sjernert

Jeg fikk bare tildelt denne legen etter at min gamle fastlege sluttet.

Jeg oppfattet han som uerfaren og veldig sjenert. Så meg ikke inn i øynene bare stirret inn i pc skjermen.

Han er forståelsesfull og gjør nok det han kan for å hjelpe, og fremstår som hyggelig og sympatisk.

Legesekretærene er hyggelige nok de, men lover nok mer enn de kan holde av og til.
Kontoret har en nettløsning for bestilling av time og eller resept, men dette fungerer overhode ikke.

Hyggelig, omtenksom og dyktig.

Jeg er veldig fornøyd med han! Han tar veldig godt vare på meg og viser mange kunnskaper. I tillegg lytter han mye på pasienten, noe som er veldig avslappende.

Fantastisk lege!

Jeg byttet til denne legen etter å ha vært misfornøyd med ganske mange.
Han tar seg god tid, har mye kunnskap og tar meg alltid alvorlig. Selv når andre leger har "gitt opp" fortsetter han med utredning og oppfølging.
Kommer aldri til å bytte fra han!
Det er en del forsinkelse, men det er verdt det når han er så flink som han er.
Heller en lege som er en halvtime forsinket enn en som hiver deg ut før du har forklart problemet :)
Han følger også opp andre ting enn det man egentlig er der for, og er alltid interessert i pasientens beste.
Denne legen har fått til mer på noen mnd enn det mine forrige leger fikk til på flere år.
Får raskt time, og legesekretærene er kunnskapsrike og veldig imøtekommende. Føler meg aldri til bry!

Hyggelig og dyktig

Vært hos ham et par ganger. Hyggelig person, som tok seg god nok tid, var vennlig og imøtekommende. Han forklarte også greit og forståelig. Virket både tillitsskapende og kunnskapsrik. Kanskje litt original, men absolutt en lege jeg vil anbefale.

En god lege

Jeg synes han har vært uvanlig godt forberedt til vårt første møte. Et inntrykk som jeg fortsatt har etter flere besøk.

Opplever også at han tar tak i ting jeg tar opp i en bisetning til mitt egentlige besøk. At jeg får hjelp for mer enn jeg er forberedt for. Veldig positivt. Rask til sende meg videre.

En vanvittig dyktig lege!

Jeg opplever denne legen som veldig rolig, imøtekommende, vennlig og kompetent. Føler at han tar seg god tid til meg som pasient, og tar meg seriøst! Han nøler ikke med å sende folk videre dersom det ligger utenfor hans kompetansefelt. Det er flere bekjente som også har han som lege, og vi er alle enige om at han er utrolig flink! :)

Styr unna.

På meg virket han meget usympatisk.Var hos han i 5 min å det virket på meg som han viste mer om meg enn jeg selv.Da hadde han heller ikke lest min journal.
I legeerklæringen tok han forbehold om at pasienten ikke måtte få innsyn i hans utalelser om meg.
Den stunden jeg var hos han satt han bare å skrev på pc. Kommer aldri til å bruke han som lege.
Angrer på at jeg betalte for timen.
Forlanger mer av en lege enn dette.