Helgeroa legesenter DA

Søndersrødveien 6 3295 Helgeroa

Siste vurderinger av behandlere ved Helgeroa legesenter DA

En utelukkende vond opplevelse.

Lege: Ann Elise Briskelid Skrevet

En veldig lite imøtekommende lege som ikke tar pasienten på alvor, og som andre også skriver, hun vet best. Jeg følte meg overhodet ikke sett eller hørt eller forstått, og jeg opplevde at hun i tillegg snakket til meg på en utrolig ovenfra og ned måte, og med en hard, bestemt tone. Dette er en lege som overhodet ikke har forståelse hvis en sliter mentalt. Dette var en utelukkende vond opplevelse.

Styr unna

Lege: Ann Elise Briskelid Skrevet

Håpløs. Denne legen har null empati, oppleves til tider som at hun jobber imot deg. Særlig hvis du sliter mentalt, dette virker ikke som eksisterer i hennes register. Henvisninger og avtaler tar for alltid. Beskjeder kommer for sent. Anbefaler og styre langt unna.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Hanne Ulrikke Bårnes Brøvig Skrevet

Får hjelp når jeg trenger.
Tar prøver og følger opp.
Greit å kommunisere på nett og kommer rask til for å ta blodprøver. Jeg har en blodsykdom som blir fulgt opp.
Sjekker opp ting dersom hun ikke er helt sikker selv.
Henviser ved behov

Ikke forståelse

Lege: Ann Elise Briskelid Skrevet

Har hatt flere timer. Blant annet fått anbefalt alternativ medisin istedenfor behandling. Viser også lite forståelse for sorg prosesser etter en bortgang av nær familie.
Fikk beskjed om at vi hadde brukt opp tiden etter 10 min. Da legen selv ar 30 min forsinket.

Flink og empatisk

Lege: Hanne Ulrikke Bårnes Brøvig Skrevet

Lytter, er faglig oppdatert, følger opp og hun er empatisk. Hanne er den beste fastlegen jeg har hatt.