Bekkestua Private Spesialistlegesenter

Bærumsveien 205 1318 Bekkestua

Siste vurderinger av Bekkestua Private Spesialistlegesenter

Kan bare slutte meg til det som er skrevet av de fleste andre her

Lege: Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Forsøkt å ringe 2 ganger i dag. Første gang ga jeg opp, og den andre tok det 18 minutter før jeg slapp gjennom køen. Heller ikke veldig behjelpelig eller serviceinnstilt til tross for at jeg er pasient der fra før.

Har du mengder av tid til overs -forsøk å få kontakt med lege Nerheim

Lege: Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Det tar alltid mer enn 15 minutter for å få svar på telefonen. Når man endelig får time må man sitte og vente langt over avtalt tidspunkt. Jeg har flere ganger gitt opp å få kontakt. Flink og effektiv når man først er der, men oppleves litt røff og nedlatende.

Lite hyggelig, lang ventetid

Lege: Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Kommer ikke gjennom på telefon. Lang ventetid til avtalt time. Selv om timen er før kl 8, er det allerede mange på venterommet og det oppstår forsinkelser. Ved time på ettermiddag, har jeg opplevd å vente i 1,5 time. De sender ikke ut påminnelse til timer på sms. Da barnet kan bli urolig pga lang ventetid, blir han irritert på barnet. Vurdering av barnet tar kun et par minutter hver gang. Jeg får inntrykk av at han ikke er opptatt av å fortelle hva han undersøker eller finner ut. Utydelige beskjeder om medisinering. Han kan sikkert legefaget, men han er ikke god til å formidle det til pasientene sine.

Svært godt inntrykk!

Lege: Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Jeg har grunnet kronisk sykdom hatt jevnlig oppfølging over flere år hos Nerheim. Jeg blir overrasket når jeg leser mange av disse tilbakemeldingene – de gir et helt annet inntrykk enn det jeg selv har fått. I tiden jeg har vært hans pasient har Nerheim fremstått som en sympatisk, serviceinnstilt og ikke minst (etter det en som ikke har formell medisinsk kompetanse kan vurdere) faglig dyktig lege.

Helt håpløst !!!!!

Lege: Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Min datter har gått fast for å støvsuge ørene , og i April 2020 hadde hun sin faste time, men den ble avlyst grunnet Covid-19 situasjonen, Greit det , men da forventet jeg at vi skulle høre fra de når pandemien roet seg litt , men nei da.. nå har jeg ringt de fra mai til nov og kommer ikke igjennom , blir bare satt på vent , og har sendt 5 mail ,men ingen svar. ENDELIG nå i des 2020 kom jeg igjennom på tlf , men da ble jeg møtt av en skikkelig ufin og uhøflig dame på tlf ,som endte i at jeg aldri skal hit i gjen. Nerheim i seg selv har jeg ikke noe vondt å si om , men han burde så absolutt skaffe seg noen nye sekretærer og/eller et nytt booking/tlf system.