Bekkestua Private Spesialistlegesenter

Bærumsveien 205 1318 Bekkestua

Siste vurderinger av Bekkestua Private Spesialistlegesenter

Anbefalles ikke!!!

Lege: Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Har ikke noe positivt å si basert på mine opplevelser her. Noen hovedpunkter:
- Mangler empati, synes at pasientene er treige og er uhøfflig til ansatte
- Respekterer ikke enhver persons tid (regne med at hvert enkelt besøk vil ta 2-3 timer)
- Dårlig bookingsystem (totalt manuelt via resepsjonist)

Går ikke tilbake dit.

Ikke flink med barn!

Lege: Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Hardhendt og tok seg ikke tid til å forberede verken oss voksne eller vår 3 år gamle datter. Holdt henne fast unødvendig hardt selv om hun gråt og protesterte. Fikk ikke fullført timen og ble bedt om å komme tilbake senere når barnet var roligere. Vi kommer definitivt ikke tilbake hit! Dette har ført til unødvendig legeskrekk.

Dyktig , effektiv og netthendt

Lege: Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Overrasket over at han ikke har flere anbefalinger, ønsker jeg å dra opp snittet: Han har hatt mange tusen pasienter. Det ofte klagerne som skriver. Jeg er selv lege og hadde fått Nerheim anbefalt. Ble ikke skuffet:
2 barn behandlet med fjerning av mandler og dren i trommehinnene. Selv har jeg fått operert bihulene mine og etter mange år med tilbakevendende bihulebetennelse, ble jeg helt bra. Dette er noen år siden , og det var ingen spørreundersøkelse da. Jeg har senere henvist andre til han som har vært fornøyde. Jeg skal nå henvise en god venn. Jeg kjenner ikke Nerheim privat. Han har en direkte og effektiv stil. Jeg har ingen problemer med en selvbevisst lege, når den operative behandlingen er god. Registrerer at noen klager over å vente 35 min. At man må vente på et legekontor er ikke uvanlig. Øyeblikkelig hjelp gjør det vanskelig å være presis, annet enn tidlig på dagen. Det har jeg stor forståelse for. At noen synes han er arrogant ? For meg uinteressant betraktning. Han gav min familie kjempegod behandling og jeg er takknemlig for det.

Er det surr i timelisten og koordineringen av avtalte timer

Lege: Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Jeg ble henvist til Dr. Nerheim av min fastlege. Et god valg, virker meget kompetent og hyggelig -når du først er inne på kontoret til behandling/kontroll.
Problemene er jo at det ikke er system i timelisten.
Når en har fått tildelt en time, så forventer jeg at en har den tildelte timen på avtalt tid (litt +/-) men når en for tredje gang settes på vent mellom 30 og nå sist med 45 min. -synes jeg dette er respektløst,- manglende respekt for andre tid. Jeg måtte velge å forlate kontoret før jeg fikk komme inn til dr. Nesheim, grunnet avtalt møte som jeg var i regi av og ikke kunne utsette eller avlyse på så kort varsel. Damen i resepsjonen mente at jeg måtte betale for timen som jeg "kansellerte" ? - etter oppmøte på tid, men på vent i 45 min? Niks. Jeg har full forståelse at det kan være årsaker internt som kan påvirke at en må vente, da bør en si i fra på forhånd ved oppmøte,- slik at en da kan vurdere selv,- om en kanskje må sette opp ny time eller vente om en har tid til det. I mitt tilfelle satte jeg av 1t 15min og selve konsultasjonen /kontroll tar 10 min? men det holdt ikke for meg denne gang. Har ikke kontoret i samme bygg som legen- dessverre. Det er ikke alle som har tid til å sitte på venterommet og håpe på å komme inn til legen ut på dagen en gang.

Trygg og kompetent

Lege: Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Jeg har gått hos Dr Nerheim gjennom flere år. Opplever ham som svært kompetent og trygg i sin rolle. Er netthendt når han gjør nødvendige undersøkelser!!