Lardal Legesenter

Ringveien 16 3275 Svarstad

Siste vurderinger av behandlere ved Lardal Legesenter

Fantastisk

Lege: Geir Strømme Skrevet

Dyktig og serviceminded mann!
Utrolig behagelig og Dyktig!
Usedvanlig hjelpsom!
Anbefales absolutt!!

Dyktig lege

Lege: Carlo David Schebesta Skrevet

Har hatt Schebesta i mange år. Han hjelper meg alltid og stiller opp på behandlingsmøter når det trengs. Setter Pasienten i fokus og sender henvisning videre hvis det er behov for det. Ellers veldig hyggelig betjening ved legekontoret og det virker som de bryr seg hvordan det går.

En meget god lege

Lege: Geir Strømme Skrevet

Har tid til sine pasienter, Føler seg alltid velkommen og sett. Henviser videre og hører på pasienten.

En veldig god lege - jeg vil aldri bytte!

Lege: Geir Strømme Skrevet

Jeg er utrolig godt fornøyd!

Har forstått at fastleger har et voldsomt tidspress på seg, og egentlig bør dytte pasienter ut igjen omtrent før de rekker å fortelle hvilke plager de har. Men Geir tar seg tid til å snakke med oss som kommer til han, selv om det går på bekostning av spisepausen (som han har sluttet med for lengst). Han lar heller aldri pasientene hans få inntrykk av at han er stresset, selv om jeg vil forvente at han til tider kan være det.

Geir har, sammen med mange andre allmennleger, forstått at veldig mange som kommer til han egentlig bare trenger å bli hørt, få følelsen av å bli forstått, og å bli tatt på alvor. Majoriteten av hverdagslidelser går over av seg selv, og mye kan man føle blir enklere bare man blir møtt av helsepersonell på en profesjonell måte. Dette lykkes Geir med!

Utrolig profesjonell.

Lege: Geir Strømme Skrevet

Utrolig profesjonell lege. Lytter til pasienten og har god tid. Utrolig flink med barn.