Lardal Legekontor

Telefonnummer33 15 53 0033 15 53 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ringveien 16 3275 Svarstad

Siste vurderinger av Lardal Legekontor

Ny lege

Lege: Carlo David Schebesta Skrevet

Jeg startet hos Carlo David for et halv år siden,og har brukt han tidligere for 20 år siden ca . Han virker hyggelig og lyttende men, jeg fikk vite at jeg hadde hørt beruset ut en gang jeg ringte ut til han. Og det passer overhodet ikke har alldri ringt en lege beruset. Det ville ikke falle meg inn. Nå er jeg vant med danske leger og der har norske leger mye og lære,alt dreier seg ikke om og se inn i sjermen og se hva slags medesiner eller enn nå det er ,det handler om hvordan værdagen din,hvordan du har det og hvordan du kommer igjennom kansje smerter ,eller angst osv,jeg har vært hos mange leger og ,fx dk Thailand sjekker de blodtrykket ditt med det samme ,her skal du spørre om det??? Det er da noe merkelige greier ,er det ikke typisk for en lege vis du sådan får lege midler at de sjekker blodtrykket ,jeg kunne bli ved og fortelle de forskjellige leger rundt om i verden, men i Norge så har de komune leger som henger over som falmer og følger med på hva slags Medesiner du får osv . Fx Paracet kan du få flere hundre av som er dritt skadelig. Men de øser ut med det enn og gi noe som hjelper . Men Carlo David har jeg diskutert med,og han har ikke vært god og ha og gjøre med til tider. Enda jeg har skader jeg sliter veldig med som er på papiret ,så kan du liksom ikke bestemme når du har det som værst. Og da er det viktig at du har en lege som forstår deg. Og det synes jeg mangler hos legen ,hvorfor skal en lege sitte og bestemme smerter eller andre sykdommer når de er på det værste og blir mistenkelig gjort at du er ruset når du ringer ,det er vel da du minst er ruset vis du tenker logisk .

Fantastisk lege !

Lege: Geir Strømme Skrevet

Vi er heldige som har fått en så flink lege. Det er ikke uten grunn at vi aldri har skiftet fastlege og kjører 1 time for å komme frem. Kjempe flink med barn og voksne.

Pålitelig og trygg lege

Lege: Geir Strømme Skrevet

Geir Strømme er en flott fyr som alltid har tid til å lytte, og tar deg på alvor, enten det gjelder smått eller stort. Han er også veldig flink med barn.
Profesjonell og dyktig lege.
Legesekretærene hans er også fantastiske!

Imøtekommende, hyggelig og hardtarbeidende

Lege: Geir Strømme Skrevet

Utrolig flink i møte med pasient. Vanskelig med sykdomsforløp uten konkret behandling, men forsøkte sitt beste å hjelpe å gjøre ting lettere.

Fantastisk lege!

Lege: Geir Strømme Skrevet

Han er en helt fantastisk lege som alltid tar deg seriøst, han er flink til å følge opp, og henviser deg videre der det trengs. Jeg har flyttet langt unna, men velger fortsatt å ikke bytte. Beste legen jeg noen gang har vært borti!
Har tatt hele familien min på alvor i alle år, vi alle er kjempe fornøyd!