Lardal Legekontor

Telefonnummer33 15 53 0033 15 53 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ringveien 16 3275 Svarstad

Siste vurderinger av Lardal Legekontor

Fantastisk lege!

Lege: Geir Strømme Skrevet

Han er en helt fantastisk lege som alltid tar deg seriøst, han er flink til å følge opp, og henviser deg videre der det trengs. Jeg har flyttet langt unna, men velger fortsatt å ikke bytte. Beste legen jeg noen gang har vært borti!
Har tatt hele familien min på alvor i alle år, vi alle er kjempe fornøyd!

Udugelig lege

Lege: Geir Strømme Skrevet

Uprofesjonell lege. Lytter ikke til pasienten, følger ikke opp med prøver og henvisninger der dette skulle vært gjort. Anbefales ikke!!!

Ubrukelig lege

Lege: Geir Strømme Skrevet

Oppfører seg veldig uproffesjonelt hvor han ikke hører på hva pasientene sier. Han bruker legetimen til å snakke om seg selv og utgir privat informasjon om seg selv. Virker veldig udatert på en del sykdommer med symptomer og behandling. Ser ikke ut til å ville oppdatere seg på nye sykdommer og lidelser.
Glemmer en del ting som å sette pasientene opp på blodprøvetakningslista.

Fantastisk

Lege: Geir Strømme Skrevet

Dyktig og serviceminded mann!
Utrolig behagelig og Dyktig!
Usedvanlig hjelpsom!
Anbefales absolutt!!

Dyktig lege

Lege: Carlo David Schebesta Skrevet

Har hatt Schebesta i mange år. Han hjelper meg alltid og stiller opp på behandlingsmøter når det trengs. Setter Pasienten i fokus og sender henvisning videre hvis det er behov for det. Ellers veldig hyggelig betjening ved legekontoret og det virker som de bryr seg hvordan det går.