Geir Strømme

Lardal Legekontor

1999

Lardal Legekontor Telefonnummer33 15 53 0033 15 53 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ringveien 16 3275 Svarstad
Geir Strømme er en av 9 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Geir Strømme

Pålitelig og trygg lege

Geir Strømme er en flott fyr som alltid har tid til å lytte, og tar deg på alvor, enten det gjelder smått eller stort. Han er også veldig flink med barn.
Profesjonell og dyktig lege.
Legesekretærene hans er også fantastiske!

Imøtekommende, hyggelig og hardtarbeidende

Utrolig flink i møte med pasient. Vanskelig med sykdomsforløp uten konkret behandling, men forsøkte sitt beste å hjelpe å gjøre ting lettere.

Fantastisk lege!

Han er en helt fantastisk lege som alltid tar deg seriøst, han er flink til å følge opp, og henviser deg videre der det trengs. Jeg har flyttet langt unna, men velger fortsatt å ikke bytte. Beste legen jeg noen gang har vært borti!
Har tatt hele familien min på alvor i alle år, vi alle er kjempe fornøyd!

Udugelig lege

Uprofesjonell lege. Lytter ikke til pasienten, følger ikke opp med prøver og henvisninger der dette skulle vært gjort. Anbefales ikke!!!

Ubrukelig lege

Oppfører seg veldig uproffesjonelt hvor han ikke hører på hva pasientene sier. Han bruker legetimen til å snakke om seg selv og utgir privat informasjon om seg selv. Virker veldig udatert på en del sykdommer med symptomer og behandling. Ser ikke ut til å ville oppdatere seg på nye sykdommer og lidelser.
Glemmer en del ting som å sette pasientene opp på blodprøvetakningslista.