Geir Strømme

Autorisasjon (1999)

Geir Strømme er en av 47 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Geir Strømme

Verdens beste lege!

Vi kunne ikke vært heldigere med vår fastlege! Han møter hver enkelt i familien på en trygg og fin måte. Voksne som barn. Geir har en helt unik evne til å være personlig uten å bli privat. Ved å dele litt av sin egen livsvisdom har han gode råd og nyttige refleksjoner - og bidrar med langt utover det som forventes av en fastlege. Han undersøker grundig, følger tett opp og er alltid tilgjengelig ved behov.
Damene på kontoret er også helt unike! Alltid blide, effektive og med en stålkontroll på kontoret. Her er vi meget godt ivaretatt!!

Profesjonell og trygg lege.

Dr. Geir Strømme er en lege som tar seg tid til å lytte og tar deg seriøst. Henviser videre ved behov og undersøker grundig når man ber om utredning/hjelp med sine helseplager. Er ærlig og lett å prate med.
Dømmer ikke uansett hvilke bekymringer eller diffuse symptomer man har. Forklarer og begrunner sine beslutninger meget godt.
Anbefales.

Damene på kontoret og telefonen er veldig koselige og gjør at du alltid føler deg velkommen.

Bytter kun pga. flytting.

Trygg og profesjonell

Hatt samme lege i mange år, og han kjenner meg godt. Tar seg god tid når det er behov for det, noe som er viktig for meg som pasient.

Fantastisk lege !

Vi er heldige som har fått en så flink lege. Det er ikke uten grunn at vi aldri har skiftet fastlege og kjører 1 time for å komme frem. Kjempe flink med barn og voksne.

Pålitelig og trygg lege

Geir Strømme er en flott fyr som alltid har tid til å lytte, og tar deg på alvor, enten det gjelder smått eller stort. Han er også veldig flink med barn.
Profesjonell og dyktig lege.
Legesekretærene hans er også fantastiske!