Bugge Plastikkirurgi

Telefonnummer414 44 444414 44 4 ...
Løkkeåsveien 3 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Bugge Plastikkirurgi

Svært profesjonell kirurg.

Lege: Øyvind Borch Bugge Skrevet

Jeg gjennomgikk endoskopisk panneløft i oktober 2023.Det var et godt valg.Foruten å få løftet pannen opp er jeg også blitt kvitt symptomer på migrene.Og måten Dr.Bugge løftet pannen opper over all forventning.Jeg kan ikke få fullprist han.

Den beste!

Lege: Øyvind Borch Bugge Skrevet

Jeg har mye erfaring mht plastikkkirurgi. Hadde flere operasjoner før jeg heldigvis oppdaget Øyvind. Min vurdering er at det neppe finnes noen bedre kirurg i dette landet. Øyvind har hatt flere operasjoner på meg; buk/belte, overarmer, lår, brystløft x 2 og brystimplantat. Jeg har svært tynn hud etter stort vekttap, som gjorde det utfordrende med et godt resultat, men det gikk over all forventning! Øyvind er i tillegg hyggelig/høflig, tilgjengelig og humoristisk som jeg setter stor pris på! Øvrig personale er også helt enestående!

Helt ok

Lege: Øyvind Borch Bugge Skrevet

Tok full buk i 2020 og fornøyd med selve resultatet. Det ble kjempe fint! Lavt snitt og en helt "ny" mage! Han som person vil jeg beskrive som arrogant med noe humor noe som viste seg tydelig ved oppfølging etter endt operasjon. Veldig lite forståelsesfull og kunne være frekk og legge på midt i en telefon samtale. Synes ikke han var så seriøs. Flink i faget ja. Flink med mennesker nei. Anbefales: Tja