Øre Nese Hals klinikken i Drammen

Telefonnummer400 98 007400 98 0 ...
Tollbugata 63 3044 Drammen

Siste vurderinger av Øre Nese Hals klinikken i Drammen

Sympatisk og profesjonell lege

Veldig positiv opplevelse.
Han var hyggelig, trygg og rolig og tar pasienten på alvor. Lyttet til det jeg hadde å si.

Veldig bra lege!

Lege: Siegfried Wenus Skrevet

Jeg anbefaler Dr. Wenus på det sterkeste. En av de bedre ØNH- spesialistene jeg har verdt innom. Pluss for at man kan bestille time på nettet. Her blir man grundig undersøkt/fulgt opp.

Dyktig, imøtekommende og respektfull

Lege: Siegfried Wenus Skrevet

Jeg kan ikke rose nok lege Siegfried Wenus. Han brukte tid, undersøkte nøye, viste ekte interesse overfor mine plager, og kom med ganske gode forklaringer. Veldig dyktig lege. I tillegg er han imøtekommende, lydhør, vennlig, småprater med pasienten og fikk meg til å slappe av under undersøkelsen. Jeg anbefaler på det varmeste

Grundig, hyggelig, effektiv

Lege: Siegfried Wenus Skrevet

Veldig positiv opplevelse. Meget dyktig og hyggelig mann! Ingen ventetid. Fine lokaler. Bra system for timebestilling.

Meget proffesjonelt.

Lege: Siegfried Wenus Skrevet

Flott og ny Klinikk. Hjemmekoselig sted.

Utrolig bra og flink sekretær her. Man blir veldig godt mottatt her. Mitt inntrykk av Siegfried er att han er en meget proffesjonell Lege innen sitt fagområde. han fikk orden på mine plager i ører. I tillegg tok han søvnapne registrering på meg. Hadde ikke Siegfried gjort det hadde jeg mulig vært under jorda før jeg ble 50 år.

Litt tilfeldig att jeg bestilte time hos han. Det er jeg glad for. Anbefaler denne klinikken på det sterkeste.

Siegfried er nok på nivå med de beste leger i verden!

Takker for hjelp hos dere:-)