Agro Øre-Nese-Halsklinikk

Bankveien 1 1383 Asker

Siste vurderinger av Agro Øre-Nese-Halsklinikk

Trygg og effektiv behandling

Lege: Robby Roarsen Skrevet

Særdeles fornøyd med resultatet etter neseoperasjon hos Dr. Roarsen. Hatt problemer med tette neseganger i over 20 år, og kan jeg endelig puste normalt gjennom nesen. Operasjonen var smertefri, og jeg følte meg fin etter noen få dager.

Trygge omgivelser og veldig fornøyd

Øyelokkoperasjon

Informativ konsultasjon. Selve operasjonen foregikk i trygge rammer og med god stemning. Inngrepet var 100% smertefritt. Strålende fornøyd med resultatet.
Anbefales.

En ildsjel som som utgjør en forskjell for de som trenger det

Lege: Robby Roarsen Skrevet

Som sykepleier i det offentlige helsevesenet har jeg jobbet med mange dyktige fagpersoner på min vandring. Ingen av oss har en helsegaranti, noe jeg selv har fått erfare. I min tid som pasient har jeg også i denne rollen møtt mange fagpersoner. De fleste fortjener ros, men dessverre ikke alle. Å få helsemessige utfordringer har gjort meg ennå mer reflektert og dette kommer mine pasienter vel til gode. På hver eneste vakt er mitt mål å bidra til en forskjell for hver enkelt av pasientene jeg møter.
Tilsvarende refleksjoner og observasjon har jeg over tid, erfart hos Robby Roarsen.
Han ser pasientene, lytter til problemstillinger og bidrar ved tiltak til en verdifull forskjell for de han møter. Min fagkunnskap er sterk og mine forventninger til min behandler er store. Følgelig er det med største glede jeg kan berømme hans pasientengasjement og faglige ståsted. Uten hans engasjement og utrettelige innsats ville det ikke ha vært mulig å fortsette i jobben jeg verdsetter så høyt.
Med all respekt for andre dyktige leger,- Roarsen er et forbilde for så mange!

Trygg og kunnskapsrik. Anbefales!!

Lege: Robby Roarsen Skrevet

Etter utallige legebesøk hos x-antall leger ble jeg anbefalt Robby Roarsen.
Ingen kunne hjelpe meg med trykket i hodet og ikke fikk utligne trykket. Robby møtte meg med forståelse og svarte «klart jeg kan hjelpe deg». Robby var utrolig hyggelig og tok meg på alvor. Svært kunnskapsrik og erfaren . Følte meg svært ivaretatt før, under og etter operasjonen . Operasjonen var meget vellykket !!
Etter å ha sovet sittende i 5 år kan jeg endelig sove normalt. Er så takknemlig.

En fremragende ansiktskirurg - Norges beste?

Lege: Robby Roarsen Skrevet

Jeg har hatt flere behandlinger hos Roarsen, og blant annet fikset han nesen min etter flere uheldige inngrep hos andre plastikk- og ØNH-kirurger. Han har også gjennomført øyelokksplastikk på meg, som selv ikke drevne plastikkirurger ikke kan se spor etter (bortsett fra et veldig vellykket resultat).

Roarsen har et godt estetisk blikk, han er opptatt av funksjon og et naturlig resultat. Jeg har anbefalt ham til flere, som alle har vært like imponert over profesjonaliteten og resultatet.