Robby Roarsen

Bærum Plastikkirurgi

Øre-, nese-, halssykdommer

2004

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Bærum Plastikkirurgi Telefonnummer67 53 00 0067 53 00 ...
Løkkeåsveien 3 1337 Sandvika
Robby Roarsen er øre-nese-hals-lege i Bærum

Siste vurderinger av Robby Roarsen

Lite oppmerksom og virket uinteressert etter at det ble bestemt operasjon.

Klinikk: Bærum Plastikkirurgi Skrevet

Var til konultasjon hos Robbie Roarsen på Bunæs klinikken ang snorkeoperasjon. Han mente det var gode muligheter for bedring med ganespeil som utsettes for radiobølger. Besluttet derfor å ta operasjon i slutten av november. Da ble jeg nærmest ødelagt av radiobølgeinstrument.
Fikk deretter beskjed om å sove med hodet høyt og som svar på direkte spørsmål at det var lite fare for infeksjon. Lite informasjon om rutiner for hygiene mv.
Ble nærmest kastet ut av operasjonsrommet etter utført operasjon, da Roarsen skulle på personaljulebord, siste dag på klinikken før jul. Var selv ganske forkommen, men de bare gikk med beskjed om at de i resepsjonen i etasjen under kunne ringe etter drosje for meg.
Etter en uke kunne jeg nesten ikke puste, og hadde uforholdsmessig store smerter da det hadde oppstått betennelse i hele området og jeg visste ikke hva jeg kunne gjøre. Tok kontakt over telefon og fikk kontrolltime, denne gangen av en litt mer lyttende lege som kunne fastslå at jo, det var visst betennelse, "så rart! " Jeg fikk respet på antibiotika men fortsatt ingen følelse av at dette var noe å bry seg om fra hans side. Han sa at det med betennelsen bare var bra for da ville den endelige arrdannelsen føre til at ganespeilet strammet seg enda mer!
Har hatt problemer siden, med sår hals og får lett snue, mye kremting og væsking, som om systemet er traumatisert av for mye sjokkbehandling... Lurer på hvorfor dette oppsto etter denne operasjonen.... var ikke instrumentene godt nok desinifisert? Skulle jeg beskyttet pusteorganet bedre ute i kald novemberluft?
Nå er det gått 1,5 år og det føles fortsatt ikke bra. Synes hele opplegget virker uansvarlig og legens oppførsel arrogant og uinteressert. Jeg følte meg ikke ivaretatt i det hele tatt. Sitter igjen med en svært ubehagelig følelse overfor denne klinikken. Snorkingen er heller ikke borte, i beste fall noe dempet. Kan ikke anbefale Roarsen til dette, da må han nok endre holdning og oppføre seg mer profesjonelt f eks ved å gi bedre informasjon om hva som kan gå galt og hvilke forholdsregler man selv kan ta.

Godt ivaretatt

Klinikk: Medi3 Ringvoll Klinikken - Oslo Skrevet

Etter henvisning av legen min, så fikk jeg innkallelse til Agro i Asker. Her møtte jeg Robby for første gang. Etter første time ble vi enige om å operere nesa mi. Grunnet dårlige pusteegenskaper. Selv om det var lang ventetid på hele prosessen, så angrer jeg ikke et eneste sekund. Fantastisk oppfølging, veiledning og dialog. Livet mitt har blitt vanvittig mye bedre etter at nesa sluttet å være tett. Han fant også ut at nese-skilleveggen var skeiv, og denne ble rettet i samme slengen. Anbefaler virkelig Robby!

Dyktig lege, anbefales !

Klinikk: Medi3 Ringvoll Klinikken - Oslo Skrevet

Jeg ble operert for skjev neseskillevegg av Dr. Roarsen. Han er en hyggelig lege som tar tid til pasienten. Han er en dyktig kirurg. Han var rolig og forklarte hva han gjorde under operasjonen som fikk meg til å slappe av. Alle i operasjonsstuen var flinke, spesielt en mannlig anestesisykepleier.
Etter min mening får pasienten for kort tid i klinikken etter operasjonen. Man bør få tilbud om å bli der minst et døgn. Det hjalp ikke å ringe til resepsjonisten med spørsmål pga hun hadde overraskende lite kunnskap om inngrepet. Det gjorde meg utrygg.
Resepsjonisten var det eneste som ikke var positivt i denne klinikken. Hun var uhøflig og virket stresset både i telefon og i klinikken.
Men Dr. Roarsen kan anbefales med det sterkeste!

Dyktig

Klinikk: Medi3 Ringvoll Klinikken - Oslo Skrevet

Dyktig spesialist som er effektiv og tilgjengelig. Hyggelig resepsjonist som gav god informasjon. Anbefales

Behagelig

Klinikk: Medi3 Ringvoll Klinikken - Oslo Skrevet

Legen er meget behagelig og virker flink. Man føler seg godt i varetatt.
Resepsjonisten derimot er forferdelig uhøflig! Hun bør finne seg noe annet å gjøre! Anbefaler ikke denne klinikken for noen pga henne!