Robby Roarsen

Klinikk Bunæs AS, Ringvoll Klinikken AS - Oslo

Øre-nese-halssykdommer

2004

Klinikk Bunæs AS Telefonnummer67 55 05 1067 55 05 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Løkkeåsveien 3 1337 Sandvika
Ringvoll Klinikken AS - Oslo Telefonnummer69 92 43 3269 92 43 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Pilestredet Park 7 0176 Oslo
Robby Roarsen er øre-nese-hals-lege i Bærum og Oslo

Siste vurderinger av Robby Roarsen

Godt ivaretatt

Klinikk: Ringvoll Klinikken AS - Oslo Skrevet

Etter henvisning av legen min, så fikk jeg innkallelse til Agro i Asker. Her møtte jeg Robby for første gang. Etter første time ble vi enige om å operere nesa mi. Grunnet dårlige pusteegenskaper. Selv om det var lang ventetid på hele prosessen, så angrer jeg ikke et eneste sekund. Fantastisk oppfølging, veiledning og dialog. Livet mitt har blitt vanvittig mye bedre etter at nesa sluttet å være tett. Han fant også ut at nese-skilleveggen var skeiv, og denne ble rettet i samme slengen. Anbefaler virkelig Robby!

Dyktig lege, anbefales !

Klinikk: Ringvoll Klinikken AS - Oslo Skrevet

Jeg ble operert for skjev neseskillevegg av Dr. Roarsen. Han er en hyggelig lege som tar tid til pasienten. Han er en dyktig kirurg. Han var rolig og forklarte hva han gjorde under operasjonen som fikk meg til å slappe av. Alle i operasjonsstuen var flinke, spesielt en mannlig anestesisykepleier.
Etter min mening får pasienten for kort tid i klinikken etter operasjonen. Man bør få tilbud om å bli der minst et døgn. Det hjalp ikke å ringe til resepsjonisten med spørsmål pga hun hadde overraskende lite kunnskap om inngrepet. Det gjorde meg utrygg.
Resepsjonisten var det eneste som ikke var positivt i denne klinikken. Hun var uhøflig og virket stresset både i telefon og i klinikken.
Men Dr. Roarsen kan anbefales med det sterkeste!

Dyktig

Klinikk: Ringvoll Klinikken AS - Oslo Skrevet

Dyktig spesialist som er effektiv og tilgjengelig. Hyggelig resepsjonist som gav god informasjon. Anbefales

Behagelig

Klinikk: Ringvoll Klinikken AS - Oslo Skrevet

Legen er meget behagelig og virker flink. Man føler seg godt i varetatt.
Resepsjonisten derimot er forferdelig uhøflig! Hun bør finne seg noe annet å gjøre! Anbefaler ikke denne klinikken for noen pga henne!