Robby Roarsen

Robby Roarsen er øre-nese-hals-lege i Asker

Siste vurderinger av Robby Roarsen

Trist

Klinikk: Agro Øre-Nese-Halsklinikk Skrevet

Aldri møtt en lege så lite interesset i pas.
Ble henvist av fastlege for vurdeing av allergibehandling. Råd og veiledning fra fastlege var mye bedre enn legen her ga. Et helt unødvendig besøk, vet det er spesialist som henviser til spesialisthelsetjenesten, men allikevel. Ble henvist til dere i september 2023 time januar og time i Drammen uke 31 2024. Da er vepsesesongen nesten over!

Trygg og forsiktig

Klinikk: Agro Øre-Nese-Halsklinikk Skrevet

Opererte nesen hos Agro ønh i dag. Gruet meg veldig til operasjonen, fordi det var uten narkose- med sedasjon. Men, alt gikk så bra! Robby var kjempeflink og tålmodig med meg som snakket mye under operasjonen. Husker ikke mye av det jeg sa, men husker at jeg måtte beklage, fordi jeg gjentok ett par ting flere ganger. I tillegg til Robby var det 2 sykepleiere (tror jeg) og en som fikk opplæring. Ene holdt meg i hånden og den andre som lærte opp en student/ ny ansatt samarbeidet med Robby. Fantastiske mennesker, og operasjonen gikk SÅ bra!

Livet er bedre etter septumplastikk!

Klinikk: Agro Øre-Nese-Halsklinikk Skrevet

Opererte neseskilleveggen. Robby framkom som en veldig kompetent og selvsikker lege. Fikk time raskt, fikk en ordentlig forklaring, og alle spørsmål ble besvart! Selv SMS sendt sent på kvelden på operasjonsdagen.

Jeg var redd for denne operasjonen pga hva andre har sagt, men nå som jeg først har tatt operasjonen kunne jeg aldri ha vært mer takknemlig. Å kunne endelig puste med nesen har vært revolusjonerende for mitt velvære.

Bihuleoperasjon - vellykket-anbefales!

Klinikk: Agro Øre-Nese-Halsklinikk Skrevet

Februar 22 operert for tette bihuler. Tilfeldig funn etter migrenediagnose i mange år. Hodepine dagene gått fra 23 til 4 i mnd. Angrer ikke et sekund på denne operasjonen.
Legen var kunnskapsrik, forståelsesfull og lyttende.
Anbefaler denne klinikken på den sterkeste. Har du hodepine sjekk alltid CT av bihulene de kan være tette. Jeg har aldri hatt bihulebetennelse…

Effektiv og kompetent

Klinikk: Agro Øre-Nese-Halsklinikk Skrevet

Legen framstår som hjelpsom, effektiv og forståelsesfull. Langvarig behandling, men god veiledning underveis bidrar til god forståelse av situasjonen, fra begge sider. Smidig tildeling av oppfølgingstimer.