Sannan Legesenter AS

Steinkjersannan 5 7713 Steinkjer

Siste vurderinger av behandlere ved Sannan Legesenter AS

Beste legen på Steinkjer.

Lege: Jan Oddvar Setten Skrevet

Dr. Setten er en lege som lytter til sine pasienter, en lege som ikke nøler med noe henvisninger og resepter. Setten lytter til sine pasienter som en lege skal gjøre, men ikke alle leger som gjør.
Dr. Setten har også vaktordninger på legevakten som takler oppgaven svært godt! Lege som anbefales!

En lege jeg stoler på

Lege: Dragan Zerajic Skrevet

Dragan var direkte årsak til at min kreftsykdom ble oppdaget tidlig, og han sto på for å få meg raskt i behandling. Under behandling og etterpå var han våken, støttende og utfordrende. Han lot meg ikke sutre, og hadde en klar tanke bak hvert møte. Uten hans innsats er det meget mulig at jeg ikke hadde sittet her i dag.

Kjempe flink fastlege

Lege: Jan Oddvar Setten Skrevet

Kjempe flink fastlege. Hjalp meg tilbake til livet for noen år siden. Dette er ALLMENNLEGE, da det finnes leger, som ikke tar alle sykdommer seriøst. Denne fastlege tar alle sykdommer. Ingen forskjellsbehandling. Ærlig og grei fastlege.

Veldig, veldig bra lege!!

Lege: Ingrid Korssjøen Skrevet

Hun lytter alltid og tar seg god tid når du sliter med sykdom. Alltid trivelig, og rettferdig. En flott lege!

Meget kompetent

Lege: Jan Oddvar Setten Skrevet

En mann som lytter og kommer med gode innspill og tanker. Diskuterer gjerne saken og informerer godt. Hefter ikke med henvisninger og resepter.
Anbefales!