Løren legesenter

Trondheimsveien 135 0570 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Løren legesenter

Anbefaler ikke !

Lege: Krzysztof Burski Skrevet

Jeg anbefaler ikke denne legen. Han er aldri i sin klinikk. Kan kontaktes bare via App og måtte vente et par dager på svar. Veldig arrogant og uprofesjonell. Jeg var gravid mens han var min lege og han så meg bare en gang. Jeg klaget over smerte og prøvde å få time og fikk svar at det er normalt når man er gravid. Jeg fikk ingen hjelp fra ham og kunne ikke få tid på svangerskapskontroll. Da jeg endelig fikk tiden min, avlyste han den. Jeg er veldig skuffet over måten han behandler pasientene sine. Anbefaler ikke !

Hold deg unna det legesenter

Lege: Krzysztof Burski Skrevet

Gir diagnosen uten nøyaktige undersøkelser.
Arogant
Har veldig korte timer og alltid forsinkelser.

Anbefaler ikke

Veldig dyrt
Anbefaler ikke

incompetent doctor

Lege: Krzysztof Burski Skrevet

A urine test will detect contaminants / bacteria and this doctor say we will check it again in after 2 weeks.I'm pregnant and I'm afraid that it can be dangerous. The doctor claims that pregnant women can carry heavy things.tells a woman to return to work in the first trimester of pregnancy who suffers from nausea dizziness drowsiness lack of appetite weakness

Det er tull, ikke et legesenter

Lege: Krzysztof Burski Skrevet

Jeg kan ikke huske hvor mange ganger jeg har blitt skuffet av både Burski og hele det ´´legesenteret´´..
Ved flere anledninger har jeg ikke fått hjelp jeg trengte og det har også skjedd at jeg måtte betale for timen selv om legen ikke rakk å undersøke meg og avtalte en ny time for meg (som jeg også måtte betale for).

Siste hendelse er fra noen dager siden hvor jeg ble nødt til å gå privat til en lege ved sterke magesmerter siden ingen på Løren legekontor tok telefon.

Det viste seg at jeg måtte opereres samme dag, siden det var en blindtarmbetennelse. Jeg fikk sykemelding fra sykehuset for de dagene jeg var på sykehuset, men jeg fikk beskjed at jeg måtte kontakte faslegen for å sykemelding i en lengre periode.

Jeg prøvde å ringe Løren legesenter i 3 dager uten å nå de. Sykehuset har også sendt mail til Burski med forespørsel om en sykemelding til meg. Uten noen resultat...

Til slutt fikk jeg råd fra sykehuset om å bytte fastlege og det har jeg gjort.

JEG FRARÅDER ALLE LØREN LEGESENTER!