Byskogen Legesenter

Håkonsgate 34 3257 Larvik

Siste vurderinger av behandlere ved Byskogen Legesenter

Meget pålitelig, trygg og kunnskapsrik lege!

Lege: Salam Sami Al Haidari Skrevet

En særdeles profesjonell og kunnskapsrik lege, som tar deg på alvor og ikke minst lytter til det man har å si. Han opptrer svært respektfullt og er genuint interessert i meg som pasient, uansett hva jeg kommer for. Jeg kjenner meg trygg hos han, og vet at min helse er i de beste hender på hans legekontor. Han er restriktiv i utskrivelse av vanedannende medikamenter, noe som er nødvendig i mange tilfeller, og han gir riktige diagnoser og henviser videre ved behov. Denne legen ser helheten. Han bruker god tid på hver pasient, og det er alltid mulighet for rask time hvis det er behov for det. Jentene som jobber på kontoret hans er dyktige i jobben sin, og alle virker som å strekke seg langt for å hjelpe. Jeg anbefaler denne legen på det sterkeste. Han er spesialist i indremedisin, noe svært få allmennpraktiserende fastleger kan skilte med. Hilsen takknemlig pasient siden 2015.

Dyktig lege

Lege: Salam Sami Al Haidari Skrevet

Dyktig lege , stiller riktig diagnoser og henviser videre til spesialister om han er i usikker. min forrige fastlege stilte ofte feil diagnoser og behandling, eller ingen behandling. Har nå blitt smertefri etter en ryggoperasjon, all honnør til Salam som henviste meg til ortoped.

Trygg og dyktig fastlege

Lege: Salam Sami Al Haidari Skrevet

Har hatt Salam Sami Al Haidari som fastlege i flere år. Jeg har kun positive erfaringer med denne legen. Svært kunnskapsrik og flink til å lytte. Har hjulpet meg gjennom en lang sykdomsperiode, og har alltid vært til stor støtte for meg. Kan trygt anbefale denne legen.

Hyggelig, respektfull og god lege

Lege: Salam Sami Al Haidari Skrevet

Han er god til å lytte på pasienten, gir god behandling og råd. Haidiri er indremedisiner og er en av veldig få fastleger som forstår og kan håndtere feks IBD sykdommer ol.

Tilgjengelig og kunnskapsrik

Lege: Salam Sami Al Haidari Skrevet

Jeg blir tatt på alvor og legen lytter alltid til meg. Anbefales som fastlege, og han har henvist videre ved behov.