Salam Sami Al Haidari

Autorisasjon (2004)

Salam Sami Al Haidari er en av 17 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Salam Sami Al Haidari

Trygg og rask!

Beste Lege i Larvik! Alt er bra!
Kort ventetid! Kan ikke bli bedre!
Hyggelig sekretær!
Karakter: 10

Lett tilgjengelig, flink og forståelsesfull lege

Er så fornøyd med Sami Salam Al Haidari. Han er lett tilgjengelig, og hver gang jeg kommer inn på legetime er han så imøtekommendes og tar meg på alvor. Han gjør jobben sin, og jeg har ingenting å klage på så langt!

Meget pålitelig, trygg og kunnskapsrik lege!

En særdeles profesjonell og kunnskapsrik lege, som tar deg på alvor og ikke minst lytter til det man har å si. Han opptrer svært respektfullt og er genuint interessert i meg som pasient, uansett hva jeg kommer for. Jeg kjenner meg trygg hos han, og vet at min helse er i de beste hender på hans legekontor. Han er restriktiv i utskrivelse av vanedannende medikamenter, noe som er nødvendig i mange tilfeller, og han gir riktige diagnoser og henviser videre ved behov. Denne legen ser helheten. Han bruker god tid på hver pasient, og det er alltid mulighet for rask time hvis det er behov for det. Jentene som jobber på kontoret hans er dyktige i jobben sin, og alle virker som å strekke seg langt for å hjelpe. Jeg anbefaler denne legen på det sterkeste. Han er spesialist i indremedisin, noe svært få allmennpraktiserende fastleger kan skilte med. Hilsen takknemlig pasient siden 2015.

Dyktig lege

Dyktig lege , stiller riktig diagnoser og henviser videre til spesialister om han er i usikker. min forrige fastlege stilte ofte feil diagnoser og behandling, eller ingen behandling. Har nå blitt smertefri etter en ryggoperasjon, all honnør til Salam som henviste meg til ortoped.

Trygg og kunnskap .

Anbefaller denne legen 😊 hjelpt meg til alle døgnets tider. Og har veldig god tid til meg som pasient. Den beste legen som jeg har tillit til.