Byskogen Legesenter

Telefonnummer33 11 66 6633 11 66 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Håkonsgate 34 3257 Larvik

Siste vurderinger av Byskogen Legesenter

Meget pålitelig, trygg og kunnskapsrik lege!

Lege: Salam Sami Al Haidari Skrevet

En særdeles profesjonell og kunnskapsrik lege, som tar deg på alvor og ikke minst lytter til det man har å si. Han opptrer svært respektfullt og er genuint interessert i meg som pasient, uansett hva jeg kommer for. Jeg kjenner meg trygg hos han, og vet at min helse er i de beste hender på hans legekontor. Han er restriktiv i utskrivelse av vanedannende medikamenter, noe som er nødvendig i mange tilfeller, og han gir riktige diagnoser og henviser videre ved behov. Denne legen ser helheten. Han bruker god tid på hver pasient, og det er alltid mulighet for rask time hvis det er behov for det. Jentene som jobber på kontoret hans er dyktige i jobben sin, og alle virker som å strekke seg langt for å hjelpe. Jeg anbefaler denne legen på det sterkeste. Han er spesialist i indremedisin, noe svært få allmennpraktiserende fastleger kan skilte med. Hilsen takknemlig pasient siden 2015.

Beklagelig og uheldig inntrykk

Lege: Salam Sami Al Haidari Skrevet

Møtte til avtalt tid, måtte da vente 1 time før legen hadde tid. Det var så dårlig luft på venterommet at jeg måtte stå utenfor.
Min historie er at jeg sliter med angst etter et overfall, og det er besværlig for meg å møte nytt helsepersonell og fortelle historien min.
Legen begynte med en gang å grave i hvem/hva som hadde begått ugjerningen, hvordan, etnisitet etc, enda konsultasjonen skulle gjelde medisiner til utenlandsreise. Jeg opplevde nysgjerrigheten hans rimelig upassende i en førstegangs-konsutasjon, særlig da jeg begynte å gråte. Det er vanskelig å forstå hvorfor han var så granskende m.tp mine opplevelser og min rolle i det. Han ville ikke skrive ut medisiner til meg, fordi han ikke fant dem på medisinlisten min, jeg sjekket nå, og de står der. Han ville helt enkelt ikke skrive ut medisiner til meg. Han sa oppga at en medisin som er reseptbelagt, ikke var det, så han ga meg villedende informasjon i tillegg.Han ønsket å se journalen min før han skrev ut noe som helst, greit nok det, men jeg skjønte etter to minutter at denne legen ikke passet for meg. Denne opplevelsen var svært beklagelig, og jeg vil gå så lagt som til å fraråde kvinner med overgrepshistorikk å oppsøke denne legen.

Dyktig lege

Lege: Salam Sami Al Haidari Skrevet

Dyktig lege , stiller riktig diagnoser og henviser videre til spesialister om han er i usikker. min forrige fastlege stilte ofte feil diagnoser og behandling, eller ingen behandling. Har nå blitt smertefri etter en ryggoperasjon, all honnør til Salam som henviste meg til ortoped.

Trygg og kunnskap .

Lege: Salam Sami Al Haidari Skrevet

Anbefaller denne legen 😊 hjelpt meg til alle døgnets tider. Og har veldig god tid til meg som pasient. Den beste legen som jeg har tillit til.

Trygg og dyktig fastlege

Lege: Salam Sami Al Haidari Skrevet

Har hatt Salam Sami Al Haidari som fastlege i flere år. Jeg har kun positive erfaringer med denne legen. Svært kunnskapsrik og flink til å lytte. Har hjulpet meg gjennom en lang sykdomsperiode, og har alltid vært til stor støtte for meg. Kan trygt anbefale denne legen.