Byskogen Legesenter

Håkonsgate 34 3257 Larvik

Siste vurderinger av behandlere ved Byskogen Legesenter

Svært misfornøyd

Lege: Salam Sami Al Haidari Skrevet

Har hatt denne legen som fastlege en periode pga manglende tilgjengelige fastleger i nærheten og må si at til tross for at han har vært flink på enkelte områder om man er tydelig og bestemt i dialog med ham, eks ved henvisning til røntgen ol er han dårlig til å lytte, avvisende og jeg har opplevd at det er mangelfull journalføring. I tilegg har han vært direkte uhøflig. Tilbakemelding ved henvisning til spesialisthelsetjenesten er at det mangler opplysninger eller at det har vært vesentlige feil i henvisningen som har kastet meg tilbake i kø. Stått over en halv time i telefonkø og dårlig kundeservice hos sekretærer. Alltid dårlig tid og det virker ikke som om det er det beste rutine forholdet på kontoret.

Trygg og rask!

Lege: Salam Sami Al Haidari Skrevet

Beste Lege i Larvik! Alt er bra!
Kort ventetid! Kan ikke bli bedre!
Hyggelig sekretær!
Karakter: 10

Lett tilgjengelig, flink og forståelsesfull lege

Lege: Salam Sami Al Haidari Skrevet

Er så fornøyd med Sami Salam Al Haidari. Han er lett tilgjengelig, og hver gang jeg kommer inn på legetime er han så imøtekommendes og tar meg på alvor. Han gjør jobben sin, og jeg har ingenting å klage på så langt!

Meget pålitelig, trygg og kunnskapsrik lege!

Lege: Salam Sami Al Haidari Skrevet

En særdeles profesjonell og kunnskapsrik lege, som tar deg på alvor og ikke minst lytter til det man har å si. Han opptrer svært respektfullt og er genuint interessert i meg som pasient, uansett hva jeg kommer for. Jeg kjenner meg trygg hos han, og vet at min helse er i de beste hender på hans legekontor. Han er restriktiv i utskrivelse av vanedannende medikamenter, noe som er nødvendig i mange tilfeller, og han gir riktige diagnoser og henviser videre ved behov. Denne legen ser helheten. Han bruker god tid på hver pasient, og det er alltid mulighet for rask time hvis det er behov for det. Jentene som jobber på kontoret hans er dyktige i jobben sin, og alle virker som å strekke seg langt for å hjelpe. Jeg anbefaler denne legen på det sterkeste. Han er spesialist i indremedisin, noe svært få allmennpraktiserende fastleger kan skilte med. Hilsen takknemlig pasient siden 2015.

Dyktig lege

Lege: Salam Sami Al Haidari Skrevet

Dyktig lege , stiller riktig diagnoser og henviser videre til spesialister om han er i usikker. min forrige fastlege stilte ofte feil diagnoser og behandling, eller ingen behandling. Har nå blitt smertefri etter en ryggoperasjon, all honnør til Salam som henviste meg til ortoped.

Dette er en Pluss-tjeneste.