Byskogen Legesenter

Håkonsgate 34 3257 Larvik

Siste vurderinger av behandlere ved Byskogen Legesenter

Dårlig priotering

Lege: Salam Sami Al Haidari Skrevet

Hadde akutttime men prioteringen er dårlig der. Var noen foran meg som ikke var akutttime. Måtte sitte i over en time der. Kom sist inn.

Flink og gode kapasitet lege

Lege: Salam Sami Al Haidari Skrevet

Er så fornøyd med Sami Salam Al Haidari. Han er lett tilgjengelig, og hver gang jeg kommer inn på legetime er han så imøtekommendes og tar meg på alvor. Han gjør jobben sin, og jeg har ingenting å klage på så langt!
Mvh [Navn fjernet av moderator]

Dårlig

Lege: Salam Sami Al Haidari Skrevet

Sekretærer som ikke kan jobben de er satt til og som til tider er ganske ufine i kommunikasjon. Lege som ikke lytter og følger opp hverken blodprøver eller lignende.
Tok 1 år før de klarte å levere ut journal da bare en blekke servert uten konvolutt. Et urutinert kontor med ansatte som ikke kan jobben sin og som behandler pasienter ugreit! Anbefales ikke!

Behagelig lege og personell, men...

Lege: Salam Sami Al Haidari Skrevet

Har god erfaring med legen og hans kompetanse. Hyggelig og blid, men å komme fram på telefonen er litt av en øvelse.....krever tålmodighet!

Lett tilgjengelig, flink og forståelsesfull lege