Byskogen Legesenter

Håkonsgate 34 3257 Larvik

Siste vurderinger av behandlere ved Byskogen Legesenter

Flink og gode kapasitet lege

Lege: Salam Sami Al Haidari Skrevet

Er så fornøyd med Sami Salam Al Haidari. Han er lett tilgjengelig, og hver gang jeg kommer inn på legetime er han så imøtekommendes og tar meg på alvor. Han gjør jobben sin, og jeg har ingenting å klage på så langt!
Mvh [Navn fjernet av moderator]

Dårlig

Lege: Salam Sami Al Haidari Skrevet

Sekretærer som ikke kan jobben de er satt til og som til tider er ganske ufine i kommunikasjon. Lege som ikke lytter og følger opp hverken blodprøver eller lignende.
Tok 1 år før de klarte å levere ut journal da bare en blekke servert uten konvolutt. Et urutinert kontor med ansatte som ikke kan jobben sin og som behandler pasienter ugreit! Anbefales ikke!

Behagelig lege og personell, men...

Lege: Salam Sami Al Haidari Skrevet

Har god erfaring med legen og hans kompetanse. Hyggelig og blid, men å komme fram på telefonen er litt av en øvelse.....krever tålmodighet!

Lett tilgjengelig, flink og forståelsesfull lege

Lege: Salam Sami Al Haidari Skrevet

Meget pålitelig, trygg og kunnskapsrik lege!

Lege: Salam Sami Al Haidari Skrevet

En særdeles profesjonell og kunnskapsrik lege, som tar deg på alvor og ikke minst lytter til det man har å si. Han opptrer svært respektfullt og er genuint interessert i meg som pasient, uansett hva jeg kommer for. Jeg kjenner meg trygg hos han, og vet at min helse er i de beste hender på hans legekontor. Han er restriktiv i utskrivelse av vanedannende medikamenter, noe som er nødvendig i mange tilfeller, og han gir riktige diagnoser og henviser videre ved behov. Denne legen ser helheten. Han bruker god tid på hver pasient, og det er alltid mulighet for rask time hvis det er behov for det. Jentene som jobber på kontoret hans er dyktige i jobben sin, og alle virker som å strekke seg langt for å hjelpe. Jeg anbefaler denne legen på det sterkeste. Han er spesialist i indremedisin, noe svært få allmennpraktiserende fastleger kan skilte med. Hilsen takknemlig pasient siden 2015.