Byskogen Legesenter

Telefonnummer33 11 66 6633 11 66 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Håkonsgate 34 3257 Larvik

Siste vurderinger av Byskogen Legesenter

Dyktig lege

Lege: Salam Sami Al Haidari Skrevet

Dyktig lege , stiller riktig diagnoser og henviser videre til spesialister om han er i usikker. min forrige fastlege stilte ofte feil diagnoser og behandling, eller ingen behandling. Har nå blitt smertefri etter en ryggoperasjon, all honnør til Salam som henviste meg til ortoped.

Trygg og kunnskap .

Lege: Salam Sami Al Haidari Skrevet

Anbefaller denne legen 😊 hjelpt meg til alle døgnets tider. Og har veldig god tid til meg som pasient. Den beste legen som jeg har tillit til.

Trygg og dyktig fastlege

Lege: Salam Sami Al Haidari Skrevet

Har hatt Salam Sami Al Haidari som fastlege i flere år. Jeg har kun positive erfaringer med denne legen. Svært kunnskapsrik og flink til å lytte. Har hjulpet meg gjennom en lang sykdomsperiode, og har alltid vært til stor støtte for meg. Kan trygt anbefale denne legen.

Hyggelig, respektfull og god lege

Lege: Salam Sami Al Haidari Skrevet

Han er god til å lytte på pasienten, gir god behandling og råd. Haidiri er indremedisiner og er en av veldig få fastleger som forstår og kan håndtere feks IBD sykdommer ol.

Tilgjengelig og kunnskapsrik

Lege: Salam Sami Al Haidari Skrevet

Jeg blir tatt på alvor og legen lytter alltid til meg. Anbefales som fastlege, og han har henvist videre ved behov.