Trondheim Tannlegesenter

Telefonnummer909 00 909909 00 9 ...
Jakobslivegen 1 7058 Jakobsli
Trondheim Tannlegesenter holder til i Trondheim

Siste vurderinger av Trondheim Tannlegesenter

Emil er den eneste som får putte sine hender i min munn

Tannlege: Emil Finnäs Skrevet

Emil er faglig dyktig, hyggelig, rolig og veldig empatisk.
Om du har tannlegeskrekk, er Emil tannlegen du skal ha.
Anbefaller Emil på det sterkeste.

Dyktig tannlege

Tannlege: Ida Moltu Staurset Skrevet

Dyktig tannlege som tar seg god tid og forklarer å anbefaler det beste for din tannhelse.
Var først på tannlege sjekk hos Otis Dental Leutenhaven, men følte meg ikke komfortabel der. Valgte å ta ny sjekk og behandling hos Ida ved Ranheim tannhelse og angrer ikke et sekund.
Hun informerte meg om at jeg hadde krav på refusjon på behandling og ordnet dette for meg ut i fra jeg har en sykdom som står på A-listen.
Behandlingen er det kun positive ting å si om, og kan anbefales på det sterkeste

En flott fyr!

Tannlege: Arne-Henrik Finnanger Skrevet

Kompetent, imøtekommende og troverdig. Sørger for en lett og ledig stemning, og det er ikke lett for en som er småskeptisk til å sette seg i stolen. Stor tommel opp for denne karen! Anbefales!

Dyktig og behagelig

Tannlege: Ida Moltu Staurset Skrevet

Hun er nøye, behagelig og forteller hva som gjøres før, under og etter behandlingen. Hun har en beroligende effekt på meg.

enestående

Tannlege: Ingrid Ekroll Valen Skrevet

Jeg har altid hatt svak tann emalje, mange hul og ekstrem følsomme tenner. Som barn fikk jeg ingen bedøvelse og måtte gjennom flere fluorid behandlinger som gjorde meg ekstrem kvalm og syk. Det har resultert i mye angst. Jeg har etterhvert fått bedøvelser men spesielt i nederste kjeven virke de oft ikke skikkelig. Og de aller fleste tannleger har aldri respektert eller trodd på det jeg formidlet. I de siste årene har jeg vart mere bestemt hos tannlegen og det har gått litt bedre men jeg har aldri følt meg trodd eller respektert. Helt til jeg havnet hos Ingrid Valen! Hun har vart veldig respektfull, kommunisere med meg også mens hun arbeide og jeg kjenne nesten ikke når hun undersøke mine tener! Og hennes arbeid ser kosmetisk veldig bra ut og holde! Dvs hun er det jeg kalle en perfekt, drømme tannlege!!! Tussen tussen TAKK!!!